Ik ben trouwens heel concequent

daar hoef je je geen zorgen om te maken!
Oja ze heeft me hand eral af gebeten! En mijn buurmeisje vermoord
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MMaxje schreef:Anoniem schreef:beweging voor een puppie is alleen maar goed en bevordelijk voor de groei. ALs je een pup op gaat sluiten kunnen ze hun speelse energie niet kwijt..en ja dn krijg een valse hond ja!
Beweging is goed. Te veel beweging is ontzettend slecht. Zoals ik al zei: ze kennen hun eigen grenzen niet, en soms moet je ze tegen zichzelf beschermen. Maar ja, ik praat tegen dovemansoren. Beetje jammer.
Oh ja, diegene die zei dat ie een moddie in wil schakelen, ga gerust je gang. Denk je nou echt dat ik daar anders van wordt?
MMaxje schreef:Oh ja, diegene die zei dat ie een moddie in wil schakelen, ga gerust je gang. Denk je nou echt dat ik daar anders van wordt?
Bramblerose schreef:Ik snap ook dat mensen graag goedbedoeld advies geven omdat ze bang zijn dat dieren anders niet goed terechtkomen. Maar een beetje vertrouwen in medebokkers is wel op z'n plaats vind ik. Ga nou niet direct van het negatieve uit en laat Cinnepin gewoon blij zijn met haar pup, zeker na de narigheid met het paardje.
Aan de andere kant, Cinnepin, moet je niet direct al het advies in de wind slaan, je kunt er daadwerkelijk ook van leren en ervaringen uitwisselen met mensen...
Dus, ophouden met bekvechten (t is immers kerst) en laat ieder in z'n waarde!![]()
Cinnepin schreef:allegra jou ga ik zowiezo negeren...word toch al zo moe van jou elke keer weer.....jij hebt altijd commentaar op alles. Ik hebe r gewoon geen zin meer in ok? jullie nemen mij toch niet serieus. Als ikd e afstamming vertel is daar ook weer wat mis mee. Ik heb er gewoon geen zin meer in in jullie! Eerst me pup afkraken en dan ineens om de afstamming vragen! Logisch toch????
zo nu heb ik het uitgelegd waarom ik niet meer reageer op jullie vragen. Dat is nu alles wat ik tegen jullie heb gezegt
En dus allegra op jou reageer ik helemaal niet meer in geen enkel topic!!
Bramblerose schreef:@Allegra: ik heb van jou ook niets negatiefs gelezen op dit topic, maar goed... ze zullen er mssn wel een reden voor hebben...