Onze katten heten Jogie (bear) Kitty (Hello kitty) Spike (hond van ratjetoe) Tommie( dat jongentje van ratjetoe) En Jimi vernoemt naar me Ex vriendje eigelijk domme zet geweest maar ja ze zijn allebij even gek! Zal wel aan de naam liggen
Mijn nog levende katten: Griebels en Bruto Mijn overleden katten en/of ex-katten: Winkey, PW, Kido, Kliko, Dano, Miauwkes, en nog een aantal katten die gewoon Poes heette Een Poes heet nu WitWit en is van Sprintje op bokt. Rezius,
Mijn katten heten kaMIKaze (oftewel Mik) vanwege haar wilde sprongen toen ze nog klein was
Dan hebben we Patser Jack, maar het is de liefste en meest makkelijke kat die bestaat, met het kleinste hartje! Ik hoopte dat hij uit zou groeien tot een heeeele stoere kater, maar helaas is het nu een vreselijk verwend knuffeldier
En mijn nieuwe kat heet (Bea)trix. Nee, deze heb ik zelf niet verzonnen Heb haar nog niet zo lang geleden overgenomen van een stalgenootje die net een baby had, en dat ging toch niet zo goed. Maar ze gedraagt zich wel een beetje als een koninginnetje
Verder heb ik nog een Phantom en een Floortje gehad. Floortje heeft nog een keer een nestje gehad, daar kwamen Sammy, Joe en Jack uit
spike en dikkie dik mannetjes zwart-wit meisje en miauw lapjes vrouwtjes muppet grote rode gecastreerde kater en mouse klein kwart main coon katertje van 2,5 maanden oud.
dit waren ze wel hiervoor hebben we nog andere katten gehad
bijv. moederpoes, rood met witje, kruumeltje, snuffel.
Mijn katten heten: Roby,, Flo,, Woody,, Mickey ,, en mijn favorietje Minoes ,, tjaah we dachten dat hij een vrouwtje was aant begin die eerste 3 namen waren van mn ouders verzinsels,, de laatste 2 de mijne toenik nog een ukkepuk was