Ik ken Ché, de hond van TS en geloof me: dat beest drijft je echt COMPLEET tot waanzin!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appie_rulez schreef:en wat betreft het uitlaten...(wie zegt dan wij om 6 uur eten???)
wij eten over het algemeen echt niet voor 21.00 uur...
en deze tijden houden wij niet al aan vanaf pup, als pup ging hij naar buiten zodra hij wakker werd of als hij net gegeten had... zelf 2x per nacht ging ik mijn bed uit om hem uit te laten![]()
maar degene die hier precies weten wat wij verkeerd doen en hoe het wel moet... jullie zijn vrij om eens langs te komen en het met eigen ogen te bekijken![]()
appie_rulez schreef:en de eerdere reactie van (??? ben haar naam ff kwijt???)
een correctie waarbij hij terug naast je vloog, dat heeft bij meneer dus ook geen effect...
heb ik ook soms met die van mij dat ik hem een paar keer zo moet terugtrekken maar als je hem dan een trap onder zijn kont verkoopt garandeer ik je dat hij wel luistert
maar degene die hier precies weten wat wij verkeerd doen en hoe het wel moet... jullie zijn vrij om eens langs te komen en het met eigen ogen te bekijken![]()
ik geloof je best dat jij geen foute dingen doet hoor want de mijne is ook niet zo makkelijk en lief als hij eruitziet