Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je echt rijk wilt worden kan je beter rechten of economie ofzo studeren.
carola schreef:
Als je echt rijk wilt worden kan je beter rechten of economie ofzo studeren.
loeder schreef:carola schreef:
Als je echt rijk wilt worden kan je beter rechten of economie ofzo studeren.
tja, als of daar geen nadelen aanzitten.... een advocaat bijvoorbeeld maakt ook onwijs veel uren!!
op één of ander manier heb ik altijd de behoefte om overal nuances in aan te brengen....
ik ben de eerste die naar een DA rent hoor(moet er juist van weerhouden worden), al moest ik het 3 dubbele betalen!!.. natuurlijk heb ik dat over voor mijn beesten! maar dat neemt niet weg dat het soms gewoon VEEL geld is, en dat ik soms denk: Auw..!!![]()
Mijn cavia had laatst een maagdraaïng, had duidelijk pijn... natuurlijk ga ik hem geen onnodig pijnlaten lijden... maar het was zaterdag: 60 euro!! tja... best een dure cavia zeg maar. ach ja..op dat moment maakte me het niets uit!!
ik heb veel respect voor mensen die op on-christelijke tijden werken of dag en nacht oproepbaar zijn. Ik vind ook dat het logisch is dat men dan meer betaald moet krijgen.!! de nuance: je kiest er wel zelf voor!!
als je DA wilt worden, weet je dat je in de toekomst weekend-, avond-, en nachtdiensten zult hebben! dat geldt ook bijvoorbeeld voor mensen in de zorg! Ik heb zelf in psychiatrie gewerkt, met regelmaat had ik een weekenddienst en kon dan bijvoorbeeld niet bij een feestje zijn. erg vervelend... maargoed...!
Ik heb nu een van 'van-9-tot-5-baan', en ben er blij mee! ik kan niet zo goed omgaan met die onregelmatigheid!! maargoed dat er mensen zijn die het wel kunnen/willen. en maargoed dat er mensen zijn die DA willen worden...de opleiding aankunnen én er vanuit ideologie en liefde voor dieren voor kiezen de nadelen te aanvaarden!! ben ik ERG blij mee!!