Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:sja dems, hoe meer zo'n vreselijke gebeurtenis je raakt, hoe hevigere emoties dat bij je oproept. MAar daar heb jij dus kennelijk geen last van.
Desiree schreef:sja dems, hoe meer zo'n vreselijke gebeurtenis je raakt, hoe hevigere emoties dat bij je oproept. MAar daar heb jij dus kennelijk geen last van.
dems75 schreef:Jongens, jongens, jongens...wat een aggressiviteit hier zeg! Sorry hoor...maakt je geen haar beter dan die man die dat hondje wat heeft aangedaan.
Komt in mijn ogen nogal "dom" en "simpel" over: "ik maak hem af" enz enz.
Oh...en met ziektes scheld je inderdaad niet...
Dus een TEM
IMJ schreef:Ik ken hele nette mensen met een rottweiler, ik begrijp wat je bedoelt maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
dems75 schreef:Er bestaat een verschil tussen emoties uiten en domme uitspraken doen.
cavaletti schreef:dems75 schreef:Jongens, jongens, jongens...wat een aggressiviteit hier zeg! Sorry hoor...maakt je geen haar beter dan die man die dat hondje wat heeft aangedaan.
Dus een TEM
Kijk en dit bedoel ik inderdaad met mensen die niet snappen dat sommige mensen hun dieren als kinderen en gelijkwaardig beschouwen, IK WIL GEEN kinderen, haal nog liever een hond uit het asiel.
dus je moet zo redeneren dat je je voor moet stellen dat JOU vriend je kind ophangt, nou precies, zo voelen WIJ ons als mensen aan onze dieren (kinderen) komen. voor ons is dat hetzelfde,
Ben niet dom, niet jong en toch heb ik deze geveolens, tja dan gaat er toch wel een lampje branden,
Joh als ik tegenwoordig al die onopgevoede verwende kinderen zie dan ben ik voorgoed genezen, En als je je als ouder dan wel bezig houd met het netjes opvoeden van je kind, dat word ie wel verpest door de crimineeltjes van kinderen van je buren, of de school.... dus nee helaas, geen kinderen voor mij, maar fijn nog een paar beestjes erbij.
Desiree schreef:[
Emoties af doen als dom, DAT is pas dom.
[/quote]
dems75 schreef:Jongens, jongens, jongens...wat een aggressiviteit hier zeg! Sorry hoor...maakt je geen haar beter dan die man die dat hondje wat heeft aangedaan.
Dus een TEM
IMJ schreef:@ kiwiko: off topic: mensen tillen hun hondjes gauw op als ze die van mij zien.... word er wel is moe van... lijkt die van jou meer op een herder of bouv?
@ts: hoe gaat het nu?
cavaletti schreef:er is bewezen dat steeds minder mensen die hoogopgeleid zijn, of een drukke goed betaalde baan hebben voor het krijgen van kinderen kiezen.
De buitenlanders, minder opgeleide en minder begaafde fokken daarentegen maar raak,
Billy schreef:cavaletti schreef:er is bewezen dat steeds minder mensen die hoogopgeleid zijn, of een drukke goed betaalde baan hebben voor het krijgen van kinderen kiezen.
De buitenlanders, minder opgeleide en minder begaafde fokken daarentegen maar raak,
Je zou ook kunnen zeggen dat hoogopgeleiden egoistischer en minder sociaal zijn dan lager opgeleiden. Ze kiezen nl alleen maar en ten allen tijde voor zichzelf en voor hun eigen pleziertjes.
Trouwens Cavaletti, als ik jouw stuk zo lees, heb jij een hele goede keus gemaakt door geen kinderen te willen.
Eerlijk gezegd zie ik jou met jouw ideeen niet als de ideale opvoeder.
Totally offtopic natuurlijk. Ik wil de TS veel sterkte wensen met het verlies van haar hond, en ik hoop dat de virend de deur uit vliegt.