me hond is opgehangen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Re: me hond is opgehangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:14

ja maar ik herken het van mezelf.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:17

nou als die dat met mijn hond had gedaan had ik hem wat gedaan, echt waar!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:19

Jongens, jongens, jongens...wat een aggressiviteit hier zeg! Sorry hoor...maakt je geen haar beter dan die man die dat hondje wat heeft aangedaan.
Komt in mijn ogen nogal "dom" en "simpel" over: "ik maak hem af" enz enz.

Oh...en met ziektes scheld je inderdaad niet...
Dus een TEM

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:21

sja dems, hoe meer zo'n vreselijke gebeurtenis je raakt, hoe hevigere emoties dat bij je oproept. MAar daar heb jij dus kennelijk geen last van.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:22

Desiree schreef:
sja dems, hoe meer zo'n vreselijke gebeurtenis je raakt, hoe hevigere emoties dat bij je oproept. MAar daar heb jij dus kennelijk geen last van.

Nee, ik ben een mens zonder gevoelens inderdaad.

Er bestaat een verschil tussen emoties uiten en domme uitspraken doen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:23

@ desiree: Ik heb een herder x bouvier...
Mensen schrikken vaak van z'n formaat en kleur(zwart met gestroomde poten, verder uiterlijk van een herder) maar hij is zo ontzettend lief!!!
Ook dit is mijn kind. Zit niet aan hem want dan sta ik niet voor mezelf in.
Vroeger hadden wij golden retrievers. Deze waren (voor vreemden) niet zo lief als mijn huidige hond. Ze liepen weg of keken zeer argwanend. Ik zit in de gezondheidszorg en heb stage gelopen bij de eerste hulp in verschillende ziekenhuizen. Uit de landelijke cijfers blijkt dat de meeste bijtwonden worden veroorzaakt door (jawel!!) golden retrievers en laboradors!

Ik ken hele nette mensen met een rottweiler, ik begrijp wat je bedoelt maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
Laatst bijgewerkt door IMJ op 23-08-05 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:23

ik denk dat die familie zwaar onder de plak van die "vriend" zitten. Denk persoonlijk dat moeder weinig durft te doen. Krijgt waarschijndelijk ook wel een paar klappen na een paar biertjes. Dit zou misschien best de aanleiding zijn van de hond, verdedinging van zijn vrouwtje! Helaas zal de "vriend' wel weer los lopen, huishoudelijke geweld, ach kan de politie dat schele. De beste methode voor deze familie is, INPAKKEN EN WEGWEZEN. Het is nu jullie hond, straks ben jij aan de beurt. Hij zal wel effe klagen en zielig doen, het spijt me en alle andere zooi, die ze vertellen. Maar hij zal het nog eens doen, deze mensen horen op een onbewoont eiland. Topicstarter, veel sterkte en zorg dat je moeder het lef bijelkaar raapt om deze man de deur te wijzen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:26

heeeei wat leuk IMJ, ik heb ook een kruising herder bouvier een geweldig dier

Ik denk dat deze meneer wel wat vaker met de polisie in aanraking is geweest.

KisSs_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:26

jeejtje zeg...
heb er echt geen woorden voor,er is al genoeg gezegt,ik hou het bij heel erg voor sterkte voor jou en je zusje!!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:27

Desiree schreef:

goed gezegt.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:28

De man is al opgepakt zoals ze al zei door de politie.
Je kan nu toch alleen maar berichtjes plaatsen over de hond en sterkte voor haar en de rest van haar familie ?

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:29

dems75 schreef:
Jongens, jongens, jongens...wat een aggressiviteit hier zeg! Sorry hoor...maakt je geen haar beter dan die man die dat hondje wat heeft aangedaan.

Dus een TEM

Kijk en dit bedoel ik inderdaad met mensen die niet snappen dat sommige mensen hun dieren als kinderen en gelijkwaardig beschouwen, IK WIL GEEN kinderen, haal nog liever een hond uit het asiel.
dus je moet zo redeneren dat je je voor moet stellen dat JOU vriend je kind ophangt, nou precies, zo voelen WIJ ons als mensen aan onze dieren (kinderen) komen. voor ons is dat hetzelfde,

Ben niet dom, niet jong en toch heb ik deze geveolens, tja dan gaat er toch wel een lampje branden,
Joh als ik tegenwoordig al die onopgevoede verwende kinderen zie dan ben ik voorgoed genezen, En als je je als ouder dan wel bezig houd met het netjes opvoeden van je kind, dat word ie wel verpest door de crimineeltjes van kinderen van je buren, of de school.... dus nee helaas, geen kinderen voor mij, maar fijn nog een paar beestjes erbij.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:31

IMJ schreef:
Ik ken hele nette mensen met een rottweiler, ik begrijp wat je bedoelt maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.

Dat doe ik ook helemaal niet.

Ik zeg niet dat alle mensen met een rottweiler mensen zijn die ze alleen maar voor een stoere status hebben.
Ik zeg het andersom:
Mensen die een hond willen met een stoere status kiezen vaak voor een hond als een rottweiler.

dems75 schreef:
Er bestaat een verschil tussen emoties uiten en domme uitspraken doen.

Emoties af doen als dom, DAT is pas dom.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:32

@ kiwiko: off topic: mensen tillen hun hondjes gauw op als ze die van mij zien.... word er wel is moe van... lijkt die van jou meer op een herder of bouv?

@ts: hoe gaat het nu?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:37

cavaletti schreef:
dems75 schreef:

Dus een TEM

Kijk en dit bedoel ik inderdaad met mensen die niet snappen dat sommige mensen hun dieren als kinderen en gelijkwaardig beschouwen, IK WIL GEEN kinderen, haal nog liever een hond uit het asiel.
dus je moet zo redeneren dat je je voor moet stellen dat JOU vriend je kind ophangt, nou precies, zo voelen WIJ ons als mensen aan onze dieren (kinderen) komen. voor ons is dat hetzelfde,

Ben niet dom, niet jong en toch heb ik deze geveolens, tja dan gaat er toch wel een lampje branden,
Joh als ik tegenwoordig al die onopgevoede verwende kinderen zie dan ben ik voorgoed genezen, En als je je als ouder dan wel bezig houd met het netjes opvoeden van je kind, dat word ie wel verpest door de crimineeltjes van kinderen van je buren, of de school.... dus nee helaas, geen kinderen voor mij, maar fijn nog een paar beestjes erbij.

Hmm....en iemand "af willen maken" is niet lichtelijk crimineel volgens jou???
Dat is inderdaad een een prima voorbeeld voor kinderen, neem je eigen recht in handen, maak iemand af als diegene aan je dieren zit...

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:38

Desiree schreef:
[

Emoties af doen als dom, DAT is pas dom.
[/quote]

waar heb jij gelezen dat ik emoties in het algemeen dom vind dan?
Lezen kan moeilijk zijn he?
Ik vind het DOM om uitspraken te doen als "iemand afmaken" ja...ik heb nooit gezegd dat emoties dom zijn.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:42

Waar gaat dit over ?
Gaan jullie ruzie maken in dit topic ?
Dit gaat over een opgehangen hond en zet daar reacties over neer en ga dan aub ergens anders ruzieen!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:43

idd! doe dat verder via pm ofzo

ik wens haar heel veel sterkte verder

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:45

dems75 schreef:

Dus een TEM

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:49

Dems75@:

er is bewezen dat steeds minder mensen die hoogopgeleid zijn, of een drukke goed betaalde baan hebben voor het krijgen van kinderen kiezen.
De buitenlanders, minder opgeleide en minder begaafde fokken daarentegen maar raak,
dan heb je nog de goede moeders die proberen hun kinderen tussen al het geweld een goede opvoeding te geven, maar vaak moeten werken om tegenwoordig nog te kunnen overleven.

Nou moet ik meer uitleggen???? dan kun je toch wel op je vingers natellen wat voor meerderheid er komt en al is.

Dit zijn niet mijn woorden maar si echt bewezen en heeft meerdere malen in de krant gestaan.

Het enige wat het soort mensen die bijv mij of mijn dieren iets aandoet tegenhoud is UITROEIING.

want de politie doet niks, en daar word je als slachtoffer erg door teleurgesteld, dus het recht in eigen hand nemen is in sommige gevallen wel nodig.
Kun je je die lui nog herrinneren die al die paarden mishandelde en dood liet bloeden enz, na een ware klopjacht van elke goeie burger hebben ze die gestoorde gek eindelijk gevangen en wat denk je....... ach meneer moet op het politiebureau komen, krijgt een bak koffie, en kan weer vertekken.
Sorry, maar als mij het zou overkomen bel ik de politie niet eens meer, maar neem ik inderdaad het rehct in eigen hand.
Ik heb een buurman die voor z`n lol de hele dag met een luchtbuks schiet, zelfs in het paard hebben we een kogeltje gevonden, niet diep, gelukkig, en ons huisis helemaal beschoten door die gek. politie bellen, erg leuk, doet niks, dus denk je echt dat ik dat de volgende keer weer doe, nee hoor, dan verzin ik wel iets maar boeten zal ie.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:58

IMJ schreef:
@ kiwiko: off topic: mensen tillen hun hondjes gauw op als ze die van mij zien.... word er wel is moe van... lijkt die van jou meer op een herder of bouv?

@ts: hoe gaat het nu?

die van mij washier 4 maanden:D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 23-08-05 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:01

die foto doet t niet...
niet bij mij in ieder geval.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:01

Bij mij ook niet..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:07

cavaletti schreef:
er is bewezen dat steeds minder mensen die hoogopgeleid zijn, of een drukke goed betaalde baan hebben voor het krijgen van kinderen kiezen.
De buitenlanders, minder opgeleide en minder begaafde fokken daarentegen maar raak,

Je zou ook kunnen zeggen dat hoogopgeleiden egoistischer en minder sociaal zijn dan lager opgeleiden. Ze kiezen nl alleen maar en ten allen tijde voor zichzelf en voor hun eigen pleziertjes.
Trouwens Cavaletti, als ik jouw stuk zo lees, heb jij een hele goede keus gemaakt door geen kinderen te willen.
Eerlijk gezegd zie ik jou met jouw ideeen niet als de ideale opvoeder.

Totally offtopic natuurlijk. Ik wil de TS veel sterkte wensen met het verlies van haar hond, en ik hoop dat de virend de deur uit vliegt.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:10

Billy schreef:
cavaletti schreef:

Je zou ook kunnen zeggen dat hoogopgeleiden egoistischer en minder sociaal zijn dan lager opgeleiden. Ze kiezen nl alleen maar en ten allen tijde voor zichzelf en voor hun eigen pleziertjes.
Trouwens Cavaletti, als ik jouw stuk zo lees, heb jij een hele goede keus gemaakt door geen kinderen te willen.
Eerlijk gezegd zie ik jou met jouw ideeen niet als de ideale opvoeder.

Totally offtopic natuurlijk. Ik wil de TS veel sterkte wensen met het verlies van haar hond, en ik hoop dat de virend de deur uit vliegt.

Dat vind ik dikke KUL.
Zoals jij het beschrijft is het zelfde als je zou zeggen: Als laagopgeleiden voor een kind kiezen, doen ze dat toch ook uit egoisme voor hun eigen plezier!!!
Ik bedoel als je bewust geen kind kiest dan is dat heel goed. je zou maar kind zijn van ouders die je niet willen!
Ik vind het pas egoistisch om een kind te nemen terwijl je die niet wil.
Ik vind dat echt een persoonlijke keuze.