Ons eerste konijn heette Bontje En de kippen die er nu niet meer zijn heette.. Darcy en vlokkie en zwart bessie En de kippen van nu hebben ook al van die supernamen Gekkie en Blacky en de haan heet hanemans
Wij hebben btw ook een Keeshondje gehad en die hadden we Maffin genoemd , is al lang geleden maarja..toen was ik 10 ofzo en mocht ik een naam verzinnen
Ik ken een konijn dat: Tot eerste kerstdag heet Best wel zielig Onze kat heet Binx en mijn vis Suus we hadden ook nog 2 andere katten en die heetten: Pépé en Nono
Ik heb zelf alleen paarden, maar een klasgenoot van me heeft een kater die ze graag een aparte naam wilde geven, en dat is uiteindelijk "Koenraad Cornelus" geworden(vraag me niet hoe ze daar in hemelsnaam aangekomen is )
Nou, hier komen mijn rare namen(niet egt heel bijzonder) hond: Gipsy, betekend sigeuner heeft ze te danken aan de straat. hond: Rex, gewone stoere naam voor n stoere zwarte hond Hond: Sammy vondt me moeder leuk Kat: Janna, op mijn verjaardag geboren jheeft mijn 2e naam gekregen. Kat: Luna, moeder van 2 andere katten (komen hieronder) Kat: Ayla, dochter van luna Kat: Stella, dochter van luna. De 3 katten (moeder en kinderen) ookwel familie de wit. Konijn: Noppes, ja en toch zit hij helemala onder de vlekken Konijn: Primrose Konijn:Zwabber En nog 9 hamster!