annepaardoes schreef:nou ik weet wel zeker dat als jou hond een ander hond bijt dat je hem echt geen spuitje laat geven.
Ik zelf zou inderdaad niet willen dat ze een spuitje krijgt, maar je krijgt wel heel veel problemen en soms/meestal word je ertoe gedwongen om ze een spuitje te geven! En je mag er vrij zeker van zijn, zodra je hond bloed geproefd heeft, zal hij nog eens bijten! Als je dan kinderen hebt, nee die zou ik liever niet in huis hebben.
annepaardoes schreef:jah door dat er nu gebelt is en doordat mensen praten worden die honden in beslag genomen en afgemaakt. De wereld is gewoon wreed
Hallo ze heeft naar de eigenaar gebeld!!
Er zijn in feite heel veel vooroordelen over honden, bv. Hoe zwarter de neus van een duitse herder hoe gevaarlijkerer!! Duidelijk onzin!!nou ja zoals er al gezegd is hangt van het baasje af, wij hebben al bijna niks anders gehad dan duitse herders en het waren schatten van beesten ik reed er zelfs op 1ntje paardje toen ik nog heel klein was en ik sliep erbij terwijl hij zijn pootje over mij had liggen! Ik heb ook een rottweiller gekend, even groot als een kalf, braaf beest kon je alles mee doen, tenzij hij wist dat je bang was dan begon hij natuurlijk is te grommen fzo, maar gewoon omdat hij wist dat hij je te baas kon!! Hij ging zelfs in de hoek staan als je dat zei( voor straf dan) en die bleef gewoon staan
Hangt van baasje af, net als bij paarden, die kunnen ook vals zijn mits een verkeerde opvoeding en dan duurt het lang of gewoon niet vooral eer dat weg is!
Sorry voor het verhaal!