Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
v0sj schreef:Ik zag in je onderschrift dat je pony te koop staat waarom doe je die weg ook net als de hond?
Als dat zo is un je beter geen dieren nemen
Joy schreef:Ik heb net ook ff dr profiel gelezen... echt ongelofelijk... Pony is niet perfect met springen; Hup, weg ermee! En zo gaat het door, als de pony niet helemaal perfect voldoet aan haar wensen dan moet ie maar weg?????? Echt... HRRRR ik word hier zooo boos om! Een hond of pony/paard koop je met het idee dat je hem/haar zijn/haar hele leven bij je houdt, tenzij het écht niet anders meer kan.
Denk je de volgende keer dat je een hond/pony/whatever koopt om het bonnetje, dat scheelt weer met ruilen!
MocroGirl schreef:capopjekop wat/wie bedoel je met jullie?
ik jouw zin: Uhm, als ik dit zo lees, zijn jullie niet echt mensen waar ik mee om zou kunnen gaan
daffodil schreef:bigfoot schreef:Jij durft hier uit te janken, ik zit hier gewoon te janken!
Hoe kan je in hemelsnaam een hond die je al 8 jaar hebt wegdoen met als reden vakantie![]()
![]()
Ik heb even gekeken,maar paarden heb je/jullie ook al genoeg verwisseld.
Whatever maar ga je schuldgevoel op een andere manier uiten en niet hier zielig lopen doen!
Tuurlijk je ouders zijn verantwoordelijk maar jij ook en helemaal voor je zielige gedrag hier.
Het enige wat in je 'voordeel', is dat je/jullie het arme dier niet aan een boom hebt gebonden, zoals maar al te vaak echt gebeurd!
Ik heb oa 3 honden en het zijn mijn maatjes, maar ik heb er dan ook over nagedacht bij aanschaf zoals over al mijn dieren.
Ik sluit me echt volledig hierbij aan, 4 pony's in anderhalf jaar tijd??? Dan ga je op een heel aparte manier met dieren om. Denk niet dat dit het juiste forum is om op uit te huilen als je je hond op zo'n manier de deur uit doet! Denk nog steeds dat je ouders hier medeschuldig in zijn, want ik ben namelijk opgevoed met als je aan een dier begint, zorg je er de rest van zijn leven voor! En dat geldt zeker voor honden!!!
_Inga schreef:Als een paardje niet perfect is doet ze hem volgens mij meteen weg ofzo, ipv oefenen en les nemen.. 'Ja mijn draver ging moeilijk in galop, dus ik neem een nieuwe'
- Hoera voor mensen met geld!! -