Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:24

Ik zag in je onderschrift dat je pony te koop staat waarom doe je die weg ook net als de hond?
Als dat zo is un je beter geen dieren nemen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:26

v0sj schreef:
Ik zag in je onderschrift dat je pony te koop staat waarom doe je die weg ook net als de hond?
Als dat zo is un je beter geen dieren nemen

Omdat ze alweer een ander wil. Ik zag dat ze op diverse paarden gereageerd heeft hier.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:27

En nu zie ik dat ze een pup heeft gekocht

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:29

Sterkte. Het is altijd moelijk als iets wat je dierbaar is weg moet..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:30

Zo dierbaar was ie volgens mij niet >;)

bigfoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:31

euh eerst even lezen misschien?????sax89

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:33

jezus mina! ongelofelijk! En moet je haar profiel eens lezen... over dr oude pony's!
sorry...maar ik heb geen respect voor jou hoe je met je dieren omgaat!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:36

en al zou ik volgend jaar wel op vakantie willen, dan gaat mijn hond naar het duurste/beste honden-pension/hotel, wat ik kan vinden, en waar ik zeker weet dat hij het leuk heeft....Eenkennig issie zeker niet, dus das wel handig in dat opzicht.... maar goed zoals ik al zei.... ALS ik ga ..

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:38

Ik heb net ook ff dr profiel gelezen... echt ongelofelijk... Pony is niet perfect met springen; Hup, weg ermee! En zo gaat het door, als de pony niet helemaal perfect voldoet aan haar wensen dan moet ie maar weg?????? Echt... HRRRR ik word hier zooo boos om! Een hond of pony/paard koop je met het idee dat je hem/haar zijn/haar hele leven bij je houdt, tenzij het écht niet anders meer kan.
Denk je de volgende keer dat je een hond/pony/whatever koopt om het bonnetje, dat scheelt weer met ruilen!

MocroGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:40

hahha volgens mij zit dat wijf vet te banketstaaf over alles....want de 3de foto van "haar"ex-draver komt van google af:
http://images.google.nl/url?q=http://ww ... -Mucho.gif

hahhaha en ookal is het wel echt, je bent wel heeeeel ziek en ego bezig, hoezo jij hebt paardenliefde

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:40

walgelijk is dit. Je oude hond weg doen en over 4 weken komt hopla de nieuwe al weer binnen! Niet normaal. Wij kunnen niet eens op vakantie omdat we zoveel dieren hebben en ook al gaan we een keer, gaan ze allemaal naar een goed pension!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:41

Piloten verdienen toch niet weinig. Je zou zeggen dat een hondenpension er toch wel af zou moeten kunnen.

Joy, jij zegt het heel mooi. Een dier heb je als het goed is voor je hele leven. Tuurlijk zijn er situaties waarbij het absoluut niet meer gaat, dat kan gewoon zijn. Maar een dier wegdoen omdat je d'r op uitgekeken bent of omdat je al weer iets anders leuks ziet. Nope. Dat gaat er bij mij niet in.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:41

Als vader een piloot is kunnen ze het natuurlijk ook wel betalen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:43

Uhm, als ik dit zo lees, zijn jullie niet echt mensen waar ik mee om zou kunnen gaan Ik wil graag een ander paard, maar dat doe ik niet, omdat dan Amber of Grietje verkocht moet worden en dat kan ik niet. Ik ben er gehecht aan geraakt.

Ik word echt boos om zulke dingen. Dieren hebben ook gevoel en zijn toch wel iets belangrijker dan vakantie. Als ik geen oppas kan vinden, dan blijf ik wel thuis
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 06-08-05 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

MocroGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:44

capopjekop wat/wie bedoel je met jullie?

ik jouw zin: Uhm, als ik dit zo lees, zijn jullie niet echt mensen waar ik mee om zou kunnen gaan

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:45

_Inga

Als een paardje niet perfect is doet ze hem volgens mij meteen weg ofzo, ipv oefenen en les nemen.. 'Ja mijn draver ging moeilijk in galop, dus ik neem een nieuwe'

- Hoera voor mensen met geld!! -

Ylana

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:46

Joy schreef:
Ik heb net ook ff dr profiel gelezen... echt ongelofelijk... Pony is niet perfect met springen; Hup, weg ermee! En zo gaat het door, als de pony niet helemaal perfect voldoet aan haar wensen dan moet ie maar weg?????? Echt... HRRRR ik word hier zooo boos om! Een hond of pony/paard koop je met het idee dat je hem/haar zijn/haar hele leven bij je houdt, tenzij het écht niet anders meer kan.
Denk je de volgende keer dat je een hond/pony/whatever koopt om het bonnetje, dat scheelt weer met ruilen!

ja haha ik was ook net voor de 3e keer haar profiel aan het lezen, als eerste doet ze een pony weg omdat ie alleen maar kon dressuren en niet springen dan koopt ze een pony die wel wil springen maar niet kan dressuren, dus die gaat ook maar weer weg??? ben ik nou blond, die pony was toch gekocht juist omdat de eerste pony niet kon springen , haha echt te triest, en dan lees je dat ze helemaal verliefd is op een paard, en tja die moet dan gekocht worden, maar ach hij staat inmiddels ook alweer te koop,

sorry hoor, tis dat er altijd meer mensen in een vliegtuig zitten en dat je je beestjes bij hebt, maar anders .............. (zal maar niet neerzetten wat mijn gedachten zijn want dan krijg ik denk ik teveel mensen over me heen

x_Irisje_x

ze bedoeld denks die mensen van die hond he

capopjekop

MocroGirl schreef:
capopjekop wat/wie bedoel je met jullie?

ik jouw zin: Uhm, als ik dit zo lees, zijn jullie niet echt mensen waar ik mee om zou kunnen gaan

Hun gezin, de ts en haar familie.

MocroGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:48

ooo....zo ernstig dus ze liegt niet, eigenlijk jammer dat ze niet liegt. ZO blijkt maar weer dat rijke mensen al gauw alleen aan hun zelf denken en niet aan andere mensen/dieren

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:50

daffodil schreef:
bigfoot schreef:
Jij durft hier uit te janken, ik zit hier gewoon te janken!
Hoe kan je in hemelsnaam een hond die je al 8 jaar hebt wegdoen met als reden vakantie
Ik heb even gekeken,maar paarden heb je/jullie ook al genoeg verwisseld.
Whatever maar ga je schuldgevoel op een andere manier uiten en niet hier zielig lopen doen!
Tuurlijk je ouders zijn verantwoordelijk maar jij ook en helemaal voor je zielige gedrag hier.
Het enige wat in je 'voordeel', is dat je/jullie het arme dier niet aan een boom hebt gebonden, zoals maar al te vaak echt gebeurd!
Ik heb oa 3 honden en het zijn mijn maatjes, maar ik heb er dan ook over nagedacht bij aanschaf zoals over al mijn dieren.

Ik sluit me echt volledig hierbij aan, 4 pony's in anderhalf jaar tijd??? Dan ga je op een heel aparte manier met dieren om. Denk niet dat dit het juiste forum is om op uit te huilen als je je hond op zo'n manier de deur uit doet! Denk nog steeds dat je ouders hier medeschuldig in zijn, want ik ben namelijk opgevoed met als je aan een dier begint, zorg je er de rest van zijn leven voor! En dat geldt zeker voor honden!!!

amen. _/-o_

dat doe je niet met je beesten
en zo'n hondje die je al 8 jaar heb wegdoen voor een vakantie ?
ben je niet goed bij je kersenpit joh ??
onze hond gaat of mee op vakantie of naar een vakantie adres, bij kennisen o.i.d. maar dit slaat toch zeker werkelijk nergens op ???
je doet een beest niet zomaar weg, en zeker niet als je hem vanaf pup hebt, je hebt voor dat dier gekozen dan hoor je ook te zorgen dat dat dier het goed heeft als jij op vakantie bent, en ook tot het eind voor het dier te zorgen.
idioot.

sabine_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:50

egt waar maak jij je druk om ben het egt volledig eens met andere reacties! hoe kun je zo maar een hond zo gemakkelijk weg doen. ik mag geen hond of paard van mijn ouders ook kunnen ze het gewoon niet betalen omdat het best wel duur is om zo een dier te krijgen. ik heb je profiel gelesen en mijn bek viel erbij open. 4 paarden in anderhalf jaar tijd en nu alweer op zoek naar nummer 5. ik weet niet of je dit zelf ziet als iets normaals maar ik in ieder geval niet. en trouwens als je het echt zo erg zou vinden dat die hond nie mee kan waarom heb je dan een nieuwe puppy want die kan nu wel mee. ik vind het echt belachelijk andere mensen kunnen geen paard krijgen of een hond. je schijnt er zelf niet echt moeite mee te hebben dat je die paarden zo maar weg doet het ene paard doe je zo maar weg omdat je graag wil springen de volgende kan niet goed genoeg galloperen en nu weer omdat je zo nodig een paard wil. misschien moet je is wat beter nadenken wat je wil en wat je ermee kan en dan beslissen of het het wel waard is allemaal. die dieren worden nu ook de dupe van jou hebzucht. kortom op mij kom je over als een verwend nest met ouders met geld genoeg die het redelijk normaal vind om een paard (wat ik het ergst vind) zo maar weg te doen en een ander weer met jou hebzucht op te zadelen! GROEI OP EN DENK IS NA OVER WAT JE DAT ARME BEEST MET JOU PERSOONLIJKHEID AANDOET! zo sorry maar dit moest ik ff kwijt. fijne dag verder als je dit uberhaupt leest want je bent ook al te zielig om te reageren! }>

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:51

_Inga schreef:
Als een paardje niet perfect is doet ze hem volgens mij meteen weg ofzo, ipv oefenen en les nemen.. 'Ja mijn draver ging moeilijk in galop, dus ik neem een nieuwe'

- Hoera voor mensen met geld!! -

Idd. Bah