Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:oja,pas geleden in een onbewaakt ogenblik greep deze hond wederom zomaar een andere hond van mij..resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NX6YKA4R[/img]
denk je echt dat ik hem heb geaaid met het vriendelijke verzoek los te laten???
ik ben nog steeds zo aardig dat hij nog steeds leeft,en dat ie nu achter mij in zijn mand ligt te snurken,maar mss wel weer heel zielig,als er mensen komen ,of als ik ze 1 sec verlaat gaat de hond zijn hok in,weg van de andere honden.
Shiloh schreef:Ik
Met jullie is verder totaal geen discussie mogelijk want jullie blijven telkens doorzagen op hetzelfde punt.
Nogmaals, ik hoop voor je dat hij je de volgende keer niet pakt... (alhoewel, wie niet luisteren wil moet misschien maar voelen?)
Shiloh schreef:sorry maar hier ga ik dus ECHT niet meer serieus op in. Zoals je dat berichtje toen typte, maak je mij echt niet wijs dat je bedoelde dat je de tuinslang erop had gezet...
kimmie261 schreef:Shiloh schreef:
@SuperSmurf:mijn oude rottweiler deed het ook,heel erg,ik haalde altijd de vuilnisbak weg,maar heb ooit eens in een africhtingsboekje gelezen dat je het kan afleren met een muizenval....(was wel een boekje over de opvoeding en africhting van rottweilers...)
Shiloh schreef:wij hebben maar gewoon een steverigere vuilnisbak gekocht... die krijgt hij niet eens om ver...
SuperSmurf schreef:kimmie: onze hond heeft sinds kort ontdekt dat ze de vuilnisbak kan leeghalen. we kunnen haar hier echter nooit op betrappen. Enig idee of en hoe dit af te leren is?
Paulatjuh schreef:Maar Shiloh wat vind jij er dan van dat die hond die wel 9 keer iemand heeft gebeten en mij daarvan drie keer nooit een mep of schop of wat dan ook heeft gehad?
En nu zo vals is als ik weet niet wat...
Als zo'n hond jou zou bijten (echt vals bijten zonder enige reden daartoe) wat zou jij dan doen? Terwijl je niks anders bij je had..
Ben daar wel benieuwd naar.
Lysette schreef:Paulatjuh schreef:Maar Shiloh wat vind jij er dan van dat die hond die wel 9 keer iemand heeft gebeten en mij daarvan drie keer nooit een mep of schop of wat dan ook heeft gehad?
En nu zo vals is als ik weet niet wat...
Als zo'n hond jou zou bijten (echt vals bijten zonder enige reden daartoe) wat zou jij dan doen? Terwijl je niks anders bij je had..
Ben daar wel benieuwd naar.
Ik zou een gedragstherapeut inschakelen. Ik geloof niet zo in "het bijten zonder reden". Misschien dat 1 op de 1000 honden het niet helemaal op een rijtje heeft en daarom bij maar bijna altijd is er wel en reden. Ik zou dus eerst er een deskundig iemand naar laten kijken en daarna beslissen.
gijsenkim schreef:silohj.......... dus een muizenval die de meest sensibele deel van de hond misschien niet raakt......... is vriendelijker dan een welgemikte skup onder de derriere????
SuperSmurf schreef:lysette: kan je misschien uitleggen wat dat is? aangezien ik dat boek niet heb, word het wat lastig lezen he
HOe bevestig je zo'n muizenvalletje dan?