Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Austria schreef:Vanity, ik heb geen zin meer om er nog verder op in te gaan, je zegt dat je het niet snapt.
Wel, ik snap ook een ding niet, en dat is jou handel in dieren. Heb zonet wat berichten gelezen die je vroeger plaatste en ik moet zeggen dat ik de indruk krijg dat je zelf ook een dierenhandel hebt. Labrador buiten, Cavalier King Charles buiten, vissen buiten, kat buiten, kittens dringend nieuw tehuis gezocht, cavia's buiten, pony's dringend nieuw tehuis gezocht, ratjes?....
konijnen opgegeten? , chinchilla's willen aanschaffen...
Sorry, ik weet dat dit heel grof overkomt maar jou handelen in dieren kan je doch ook moeilijk goed praten!
gina schreef:sow ik vin di egt sielug da doe je tog nie je beul je dieren tog ni sow af as ik daar was ej hak die horsiejs gekogt eg sielug
assie schreef:Ehm... ik heb nog niet precies uitgezocht waar die dierenwinkel in Den Haag zit, wel weet ik dat ze daar ook honden verkopen, maar dat je die alleen kunt zien als je echt geïnteresseerd bent en erom vraagt.
Dus of foto's maken daar net zo makkelijk gaat... geen flauw idee
gina schreef:sow ik vin di egt sielug da doe je tog nie je beul je dieren tog ni sow af as ik daar was ej hak die horsiejs gekogt eg sielug
Debo schreef:gina schreef:
sow ik vin di egt sielug da doe je tog nie je beul je dieren tog ni sow af as ik daar was ej hak die horsiejs gekogt eg sielug
Jeetje hoe krijg je het voor elkaar
Ik snap niet dar er hier mensen zijn die durven te zeggen dat dit niet zielig is.. Een pup hoort op te groeien in een gezin niet in een glazen hokje
IamBorg schreef:Misschien wat laat om dit topic terug naar boven te halen, maar de Basset hound uit de fotoreportage, wel, die leeft nu bij ons!
Ik was wat verbouwereerd toen ik de foto zag, en moest even dubbel checken. Ik ben de tekeningen uit de vacht gaan vergelijken, en die komen overeen, net als de periode (maart 2005) wanneer ze gekocht werd.
Bianca, zo heet ze intussen, werd eind maart/begin april gekocht bij Animals Express door een dame die er amper 2 maand later weer vanaf wou. Een Basset is immers geen schoothondje, in tegendeel, eerder een koppige goedhartige loebbas.
Bianca zou gedumpt worden in een asiel. Gelukkig ontmoette ik de dame in kwestie op haar weg naar het asiel, en adopteerde prompt Bianca.
Bianca huppelt nu lustig rond met haar 2 Basset vrienden
Een 'broodfokkers' verhaal met een happy ending
Patrick
Citaat:misschien ben ik wat blond hoor, maar ik zie maar 1 basset op de foto's en dat is niet de basset die nu bij jou op de foto's staat ( je ziet ook niet zoveel van die basset, alleen zijkant koppie en dat klopt al niet )