valiente schreef:Mijn hond Aischa![]()
Leuke hond !!

Is zij een gordon setter?
Esther schreef:Wat een ontzettend lief hoofdje!!max

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valiente schreef:Mijn hond Aischa![]()
Esther schreef:Wat een ontzettend lief hoofdje!!max
valiente schreef:jep ze is inderdaad een gorden setter![]()
*al is ze behoorlijk lelijk voor haar ras
Esther schreef:max
pubelia schreef:dat is een cairn terrier toch?
ik wil niet stom doen maar kijk uit met dat soort botjes nu heeft de hond er nog geen last van maar hoe ouder die weord hoe meer kan je krijgt dat er door die botjes een verstopping komt in zn lichaam.
Jigger_lief schreef:hee weer wat geleerd. thnxpubelia schreef:dat is een cairn terrier toch?
ik wil niet stom doen maar kijk uit met dat soort botjes nu heeft de hond er nog geen last van maar hoe ouder die weord hoe meer kan je krijgt dat er door die botjes een verstopping komt in zn lichaam.
Heej het is een Norwich terrier...
en hij krijgt haast nooit van dit soort botten..
Hij is al 6 btw
pubelia schreef:dat is een cairn terrier toch?
pubelia schreef:hee weer wat geleerd. thnx
Toydoll schreef:Wat een schattige hondjes allemaal!!! Honden zijn echt zoo leuk
Ik heb een schotse collie reu, hij heet Spirit en is nu 2 jaartjes oud! Wij doen aan behendigheid en hopen ooit echt goed te worden:P
Hier hadden ik hem net, was ie de tuin aan t verkennen, hij was toen 3 maanden oud:
Leg je een kleedje voor hem neer, gaat ie in de plantjes liggen:
In een dorpje in frankrijk, hier is hij iets ouder dan anderhalf:
Hij houdt ervan om gek te doen:
Verder hou spirit heeeel erg van andere hondjes, en hij heeft een 'relatie'Hier zie je Spirit met zijn vriendin Senna, een 2 jaar oude mechelaar teef:
Maar soms gaat ie vreemd:P Een ander teefje waar hij heel gek op is, is Shanti, een 1 jaar oude witte duitse herder:
doeraklover schreef:pubelia schreef:dat is een cairn terrier toch?
Ik heb wel een cairn terriër maar die heeft altijd van die botjes en als je er goed mee uitkijkt kan er niet veel gebeuren maar ik zeg niet nooit.
assie schreef:Hihi Lies, Benneth lijkt wel wat op de kat in je avatar
pubelia schreef:ik weet niet waar je voor uit moet kijken, het enige dat het botje zo goed als niet verteerd word. en dat propt zich op elkaar en over een tijd is het dan verstopt en dan moet het operatief eruit gehaald worden. vandaar dat ik dat zeg.
Leo_ke schreef:
Oh oh oh!!! Is dat een grote maat Schotse collie?? (Amerikaanse type)?
Wij hadden er vroeger ook een...
Toydoll schreef:-> maaike, leuk hondje! weet je met wat hij gekruisd is na de jack russel? hij heeft iets weg van een corgi ofzo...