Die dekt wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
) en aan het uiteinde heb ik 4 veters gemaakt. Aan het uiteinde van die veters maak ik vaak een bosje veren vast. Die veren zijn helemaal feest en liggen binnen no time door de hele kamer alsof er een kip geslacht is
Maar je hebt ze er zo weer aan en de lol kan were beginnen. Zo ook de veters. Die liggen iedere avond los maar ik heb ze er zo weer aan. Calvin is echt verslaafd aan die stok. Als ik thuiskom loopt hij al te mauwen en gaat hij de stok halen. Hij rust niet voordat ik er minimaal 1 keer mee heb gezwiept. De Gek.

Soms is hij dan ook zo lijp dat hij over 1 vande birmanen moet rennen. Meestal is dat Roxy, het vrouwtje. Die wordt dan zo pissig dat ze gaat staan blazen en hem een lel geeft. Hij doet dan echt zo semi beledigt en gaat weer vrolijk met de stok verder. Van Diesel krijgt hij altijd op zijn donder als hij te erg bezig is. Die loopt dan heel dreigend om hem heen en kijkt hem strak aan. Calvin ligt dan plat op de grond op zijn stok en Diesel loopt eromheen te dreigen. Geen gezicht
hij denkt dat hij nu met haar kan spelen en dus bespringt hij haar steeds, erg leuk gezicht trouwens. hij bespringt haar om te worstelen en zij begint spontaan te trappelen
. Maar na al het dollen laf hij wel voor het eerst heel lief op schoot. Heel Expeditie Robinson en het Blok heb ik ingepakt onder de katten gelegen

Alleen heeft mijn hondje momenteel geen mooie staart meer omdat hij het staartjagen uitgevonden heeft. Gaat ie als een gek achter zijn staart aan lopen racen. Van het voorjaar ga ik een ren bouwen en mogen ze lekker naar buiten. Ik hoop dat de haren dan ook sneller weer aan gaan groeien want een kat met hondenstaart ziet er ook niet uit
noisy schreef:nog meer maine coon liefhebbers????
Natascha schreef:Wij hebben er eentje gehad die met 6 maanden al krols was. Klein snolletje