Wel of geen hond, twijfels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AgossieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 12:11

Kidde schreef:
Als baasje moet je wel betalen, naar dat vind ik ook niet zo raar

Ja, baasjes moeten wel betalen en dat vind ik helemaal oké. Ik sta nu nog gratis ingeschreven bij hondjeuitlaten punt nl, maar kan pas berichten en matches zien als ik een abo koop.

In het verleden, bij mijn eerste hond, heb ik altijd geroepen dat ik na die hond geen hond meer wilde, omdat het zo'n huisbinder is. Na haar overlijden ben ik 2 jaar het huis amper uitgekomen, dus toch weer een hond genomen. En dat was de beste beslissing! Helaas is zij nu ook niet meer, maar deze keer wacht ik dus niet meer zo lang. :=

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 15:26

Agossie schreef:
Kidde schreef:
Als baasje moet je wel betalen, naar dat vind ik ook niet zo raar

Ja, baasjes moeten wel betalen en dat vind ik helemaal oké. Ik sta nu nog gratis ingeschreven bij hondjeuitlaten punt nl, maar kan pas berichten en matches zien als ik een abo koop.

In het verleden, bij mijn eerste hond, heb ik altijd geroepen dat ik na die hond geen hond meer wilde, omdat het zo'n huisbinder is. Na haar overlijden ben ik 2 jaar het huis amper uitgekomen, dus toch weer een hond genomen. En dat was de beste beslissing! Helaas is zij nu ook niet meer, maar deze keer wacht ik dus niet meer zo lang. :=

O, bij die site moet de hondenbezitter dus ook betalen om matches te mogen zien? Dat was me eerst niet duidelijk. Tja bij mij, en ook bij een in de buurt wonende vriend van mij, allebei ex- hondenbezitters maar nu te oud om weer opnieuw te beginnen maar we missen het wel, zou alles met gesloten beurzen gaan.

AgossieJarig

Re: Wel of geen hond, twijfels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-26 17:56

Wat is "te oud"? Mijn moeder is op haar 81e nog begonnen aan een nieuwe hond, maar geen puppy. Wel met goede opvang voor de hond mocht er met haar iets gebeuren, hoor, maar we gaan ervanuit dat het niet nodig zal zijn.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-26 14:34

Agossie schreef:
Wat is "te oud"? Mijn moeder is op haar 81e nog begonnen aan een nieuwe hond, maar geen puppy. Wel met goede opvang voor de hond mocht er met haar iets gebeuren, hoor, maar we gaan ervanuit dat het niet nodig zal zijn.

Dan moet je wel een goede achterban hebben .Een hond kan wel 20 worden in principe. En natuurlijk moet hij dagelijks flink uitgelaten worden en dat kan ook moeilijker worden als de baas ouder\slecht ter been wordt. Maar inderdaad is een passende hond goed voor iedereen, jong of oud.