VillaNeusjes schreef:Elise_K schreef:Hoi TS,
Heb je een luikje van het merk Sure? (SureFlap heet het product dan geloof ik?)
Hier ook zo'n Houdini die het luikje open kreeg door met zijn nagel de vergrendeling in te drukken en het klepje naar zich toe te trekken.
Als je contact opneemt met de klantenservice van Sure, dan sturen ze gratis een ge3Dprint opzet stukje toe, die dit palletje extra afschermt. Sindsdien is Houdini binnen gebleven wanneer het luikje vergrendeld is[/quote
Dat werkt dus alleen als de kat ook niet naar binnen zou mogen. Als ze het Luik benaderd van binnen schiet hij op wel naar binnen, niet naar buiten. Ze drukt dus niet zelf dat palletje naar beneden. Dat opzet stukje werkt alleen als de modus permanent op dicht staat. Maar dan kan ze dus ook niet naar binnen. (Daar heb ik over gemaild met de fabrikant)
Wat gek, ik heb dus zo'n zelfde beveiliging (uit de link paar posts hierboven) en die zorgt er dus voor dat ze 'm niet over de beveiliging toe naar binnen toe kunnen trekken, maar ze kunnen zeker van buiten naar binnen! (anders heb je idd niets aan het luikje)
Nog even gezocht en deze kan je misschien ergens 3d laten printen?: https://cults3d.com/en/3d-model/home/su ... YC-t3ZDNda
of toch de optie van Sureflap zelf eens proberen?