Muizen houden.. aantal vragen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PaulSimonFan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-24 20:52

Telpeva schreef:
Aww ts volgens mij ben jij echt een dierenvriend dat je over al die dingen nadenkt, dat gaat ongetwijfeld helemaal goed komen met jouw voorbereiding.

Misschien nog een bruikbare tip, ik weet alleen niet hoe handig het is met cavia's want die heb ik zelf nooit gehad. Ik heb zelf ook knaagdier panelen waarmee je een ren kunt maken, ik gebruik ze daar alleen nooit voor :+ ik gebruik ze bijvoorbeeld om de +- vierkante meter bij de deur veilig af te zetten, of om een computer of stekkerkast met snoeren veilig te kunnen afzetten. Als je toch zijl overweegt dan vind je zoiets misschien ook leuk. Dan hebben de dieren niet een kleine ren om in los te lopen, dan hebben ze de hele kamer behalve die paar plekjes waar je ze echt niet wilt hebben.

De logica achter het afzetten van een stuk grond bij de deur is zodat mensen de deur wel kunnen openen en sluiten en de kamer in en uit kunnen, zonder dat er dieren een deur tegen zich aan krijgen of erger nog, geplet worden.

Ik ben inderdaad wel een dierenvriend. Ik vind je houd dieren of goed of niet :j

De hele kamer.. Zou een heel gaaf dieet zijn! Maar.. Mijn dochter is niet de allerbeste in der kamer schoonhouden :')
Een ruimte schoon en leeg houden voor de ren zou prima gaan! Maar vraag haar niet niks onder kasten en t bed te proppen :Y)

Celebi

Re: Muizen houden.. aantal vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 20:59

Afbeelding

Ik zie dit soort hokken steeds vaker. Maar die passen niet op een gemiddeld kamertje.. :+

PaulSimonFan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-24 21:01

Celebi schreef:
[ Afbeelding ]

Ik zie dit soort hokken steeds vaker. Maar die passen niet op een gemiddeld kamertje.. :+

Zoiets is prachtig!

Zou best passen. Maarrrr.... Dan moet ze erbij slapen tussen de cavia's :)) :')

Celebi

Re: Muizen houden.. aantal vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:02

Ook gezellig :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 21:04

Onder kasten en onder het bed is ook moeilijk schoon te maken denk ik, misschien ook maar beter dat ze daar sowieso niet kunnen komen idd. Je wilt er wel bij kunnen komen met een dweil of iets in die richting