Zou je nu niet zelf ook een eigen snackel willen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ze kunnen het wel, je ziet ze alleen nooit meer terug
MarlindeRooz schreef:Bedankt! De baasjes zijn inderdaad heel blij dat hij zo relaxt is bij mij.
En ja ik zou heel graag een eigen hondje willen. Wie weet in 2025 en anders 2026. Maar of het een teckel wordt weet ik niet. Ik loop ook graag hard en niet elke teckel is sportief. Daarbij is het een ras dat slecht te trainen is en heeft het veel gezondheidsproblemen. Ik heb graag een hond die los kan lopen. Nu kan Jozi goed loslopen maar dat kan niet elke teckel.
MarlindeRooz schreef:Goed om die verhalen te horen!
Ik vind zelf ruwharig minder fijn om te knuffelen. Dus ik zou zelf graag een langharige of een kortharige dwergteckel willen dan.
Maar ik wil graag een herplaatser dus ik zie wel waar ik mee thuis kom. Ga bokt zéker meenemen in m’n zoektocht!
MarlindeRooz schreef:Hmm ik moet nog eens mier komen betasten denk ik (met m’n camera)!![]()
Goed om te weten, dan sluit ik ruwhaar niet uit. Maar ik wil graag lange afstanden gaan fietsen ook. Dan wil ik eigenlijk een hondje die in een mandje past. Maar een fietskar of een bakfiets kan natuurlijk ook.
MarlindeRooz schreef:Hij woont gelukkig op 20-25 min rijden dus ik kan hem altijd bezoeken.
Heb naast dat ik de hele nacht heb liggen hoesten ook nog eens heel onrustig geslapen vannacht. Zonder hem.