Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Duhelo schreef:Ik moet wel toegeven dat ik het niet erg vind dat de druk van de km's "moeten" maken er wat af is (alhoewel ze er nooit een probleem van maakte als we eens niet gingen wandelen).
Nou, die druk herken ik wel hoor.
Ik heb momenteel (al een jaar) niet zo veel energie, dus ik heb soms ook gewoon geen zin, maar ik voel me toch verplicht om die honden te bieden wat ze nodig hebben. En dan loop ik weer een uur buiten met mijn ziel onder mijn arm.
Ze kunnen heus een dagje met minder, maar daarna stuiteren ze het huis door. De labrador is 8,5 en de chihuahua 11, maar ze takelen ook gewoon niet af joh![]()
Gelukkig zijn er ook dagen dat ik wel meer energie en zin heb en dan gaan we ook gerust uren de bossen in, maar die momenten zijn er dit jaar ietsje minder geweest helaas.
VogeltjeM schreef:Herkenbaar Goofde mijne is 8 maanden, dus ook wel aan het puberen. Maar vandaag heb ik 39 graden koorts, waardoor ik zijn grote ronde niet heb gelopen. Hij ijsbeert al de hele dag piepend rond, fixeert volledig op mij (zodra ik een vinger beweeg springt hij meteen mega "aan" overeind) en is ook al aan de meubels begonnen. Geen hondje dat een dag zonder kan
(en dan heb ik nog wel veel kauwmateriaal en zijn snuffelmat geboden en is hij ff mee de paarden verzorgen geweest).