Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Maar TS, je schrijft dat je half juni vertrekt en voor de eerste 1-1,5 week een pension zoekt.
De schoolvakanties zijn dan toch nog niet begonnen? Is het dan al zo druk?
Als ik bijv kijk bij de Sierkamp in Nijkerk, wat echt goed bekend staat, op hun website staat dat de maanden juli/aug gereserveerd zijn voor bestaande klanten. Hun prijs is 20 euro.
Momo94 schreef:Als je pension nu plek heeft nog voor de periode, pakken! Als je die dadelijk ook kwijt bent heb je niks meer. Bijna alles zit al vol. Zoals ik zei, voor je eigen vakantie geeft je dadelijk 1000en euro's uit en voor skip wil je een 5 sterren hotel, maar het liefst met de prijs voor een hostel? Want voor je huisdier mag het niet te veel kosten.
karuna schreef:Ik ben nog steeds verbaasd over de reacties die ik lees in de topic. Ik heb jaren en jaren honden gehad en eigenlijk nooit echt een probleem gehad met vakanties plannen korter dan drie maanden van tevoren zelfs. Één keer hebben we een probleem gehad, maar dat was een noodgeval toen hebben we uitgeweken naar het pensioen. Wat is niet zo'n succes was trouwens![]()
En de prijzen die inmiddels per dag gevraagd worden. Ik schrik daarvan. € 20 per nacht een normale prijs dat is een verdubbeling in vier of vijfjaar tijd.dat is echt fors de laatste keer was voor mij 4 1/2 jaar geleden en toen betaalde ik € 12 voor mijn grote herder en acht voor mijn kruising Russel. En nu betaal je dat bij elkaar voor een hond.
Hoe kan het dat het nu al zo lang van tevoren vol zit zijn er veel minder pensions ? Of zijn er veel en veel meer huisdieren bijgekomen?
Wat betreft de eerste 1 1/2 week ik zal kijken of je misschien iemand voor die periode in huis kan krijgen of een advertentie zetten voor een plek.
Je zou misschien in Voorthuizen kunnen bellen bij asiel/dierenpension crumselaer. Misschien dat zij nog een plekje hebben. Ze zijn in ieder geval goed in niet zo makkelijke honden.
Nyaleti schreef:Je hebt nu een fijn adres wat nog plek heeft. Waar je hond het kent.
Maar dat wil je niet want te duur. Het gaat over een verschil van €50 ?
Hoezo heb je dat niet over voor je hond? Jullie lekker op vakantie a duizende euro's en je hond moet maar zo goedkoop mogelijk zitten? Want niet jullie probleem als hij een rot tijd heeft ofwat?
Ongelooflijk. Dan ga je 1x minder uiteten en dan heb je dat bedrag er al uit.
Je kan zelf overal wel problemen creëren hè
Sure_lee schreef:Stuur even je bankrekeningnummer. Dan maak ik 50 euro over en kun je weer door met je leven![]()
Ik zit dit echt met verbazing te lezen.
Konstantine schreef:Sure_lee schreef:Stuur even je bankrekeningnummer. Dan maak ik 50 euro over en kun je weer door met je leven![]()
Ik ook hoor, iets met een dubbeltje en een rang...
Skip is heel bijzonder en moet 100% gecaterd worden, maar het mag niks kosten. Dat vind ik best een beetje sneu.
Sure_lee schreef:Stuur even je bankrekeningnummer. Dan maak ik 50 euro over en kun je weer door met je leven![]()
Tinkermuts schreef:Nou ik hoop dat ooit de tijd komt dat ik goud om ga zetten, de kosten zijn overal zo hoog voor dat ik bij een baas hetzelfde zou verdienen, alleen doe ik nu waar ik echt van houd.
Daarnaast mogen op heel veel gebieden met niet meer dan drie honden gelopen worden, dus ook daarom de prijzen omhoog gegaan omdat je anders echt niet uit de kosten komt en de vergunningen zijn niet misselijk.
Of je moet een eigen terrein hebben zoals ik, maar ook daar hangt een prijskaart aan.
Dus nee, ik zie mezelf en collega,s nog steeds niet in ferrari,s rond rijden
Momo94 schreef:Als je pension nu plek heeft nog voor de periode, pakken! Als je die dadelijk ook kwijt bent heb je niks meer. Bijna alles zit al vol. Zoals ik zei, voor je eigen vakantie geeft je dadelijk 1000en euro's uit en voor skip wil je een 5 sterren hotel, maar het liefst met de prijs voor een hostel? Want voor je huisdier mag het niet te veel kosten.
mvdende schreef:Mijn vraag was juist, of er misschien nog pensions zijn die €15 of minder per dag kosten die gewoon een goede dienst leveren. Ik zeg nergens dat ik mijn hond in het allergoedkoopste pension wil stoppen ongeacht hoe de honden er dan bij zitten.....
Pension in Roosendaal kost €13 per nacht, maar is uitsluitend kennels en weinig buiten enz en ondanks dat die misschien goedkoper is, wil ik mijn hond dáár niet heen brengen.
KimD schreef:Tinkermuts schreef:Nou ik hoop dat ooit de tijd komt dat ik goud om ga zetten, de kosten zijn overal zo hoog voor dat ik bij een baas hetzelfde zou verdienen, alleen doe ik nu waar ik echt van houd.
Daarnaast mogen op heel veel gebieden met niet meer dan drie honden gelopen worden, dus ook daarom de prijzen omhoog gegaan omdat je anders echt niet uit de kosten komt en de vergunningen zijn niet misselijk.
Of je moet een eigen terrein hebben zoals ik, maar ook daar hangt een prijskaart aan.
Ik ken een aantal pensionhouders persoonlijk en die hebben toch een aantal mooie jaren achter de rug, ik denk dat menig werknemer droomt van zo'n maandelijks inkomen. De winst aan het einde van het jaar was geen ferrari maar wel een luxe camper.
mvdende schreef:Nyaleti schreef:Je hebt nu een fijn adres wat nog plek heeft. Waar je hond het kent.
Hoezo heb je dat niet over voor je hond? Jullie lekker op vakantie a duizende euro's en je hond moet maar zo goedkoop mogelijk zitten? Want niet jullie probleem als hij een rot tijd heeft ofwat?
Mijn vraag was juist, of er misschien nog pensions zijn die €15 of minder per dag kosten die gewoon een goede dienst leveren. Ik zeg nergens dat ik mijn hond in het allergoedkoopste pension wil stoppen ongeacht hoe de honden er dan bij zitten.....
Pension in Roosendaal kost €13 per nacht, maar is uitsluitend kennels en weinig buiten enz en ondanks dat die misschien goedkoper is, wil ik mijn hond dáár niet heen brengen.
Ik zoek juist een fijne plek voor Skip en als dat enkele €€ goedkoper kan, dan is dat mooi meegenomen.
Edit:
Bokt is een groot forum met veel kennis. Het zou dan kunnen zijn dat iemand z'n plekje weet, die via Google niet te vinden is! (Google en gevonden worden als kleine ondernemer is gewoon heel lastig heb ik uit ervaring mogen ontdekken.)
mvdende schreef:Nyaleti schreef:Je hebt nu een fijn adres wat nog plek heeft. Waar je hond het kent.
Mijn vraag was juist, of er misschien nog pensions zijn die €15 of minder per dag kosten die gewoon een goede dienst leveren. Ik zeg nergens dat ik mijn hond in het allergoedkoopste pension wil stoppen ongeacht hoe de honden er dan bij zitten.....
Ik zoek juist een fijne plek voor Skip en als dat enkele €€ goedkoper kan, dan is dat mooi meegenomen.
Edit:
Bokt is een groot forum met veel kennis. Het zou dan kunnen zijn dat iemand z'n plekje weet, die via Google niet te vinden is! (Google en gevonden worden als kleine ondernemer is gewoon heel lastig heb ik uit ervaring mogen ontdekken.)
KimD schreef:Tinkermuts schreef:Nou ik hoop dat ooit de tijd komt dat ik goud om ga zetten, de kosten zijn overal zo hoog voor dat ik bij een baas hetzelfde zou verdienen, alleen doe ik nu waar ik echt van houd.
Ik ken een aantal pensionhouders persoonlijk en die hebben toch een aantal mooie jaren achter de rug, ik denk dat menig werknemer droomt van zo'n maandelijks inkomen. De winst aan het einde van het jaar was geen ferrari maar wel een luxe camper.
mvdende schreef:Mijn vraag was juist, of er misschien nog pensions zijn die €15 of minder per dag kosten die gewoon een goede dienst leveren. Ik zeg nergens dat ik mijn hond in het allergoedkoopste pension wil stoppen ongeacht hoe de honden er dan bij zitten.....
Edit:
Ibbel schreef:mvdende schreef:Mijn vraag was juist, of er misschien nog pensions zijn die €15 of minder per dag kosten die gewoon een goede dienst leveren. Ik zeg nergens dat ik mijn hond in het allergoedkoopste pension wil stoppen ongeacht hoe de honden er dan bij zitten.....
Edit:
Je zoekt nu nog voor 10 dagen pension. Dat is 300-350 euro voor een kwalitatief goed pension.
Je gaat 4,5 / 5 weken naar Canada. Een paar keer minder uit eten eten en je hebt dat bedrag al bespaard.
Anders gezegd, inclusief anderhalve week pension voor een normale prijs, is je hond alle 4,5 / 5 weken onder de pannen voor omgerekend 11 euro per dag - aangenomen dat je familie geen geld vraagt.