Kattengrid uit het assortiment, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 10:31

-O-

Het fijne doosje van Ah (alleen verkrijgbaar bij XL) is nu weer 1,5 week op. Ik bellen en ze zeggen (weer) "gaat uit assortiment". Paar maanden was het nog netjes verkrijgbaar, geen peil te trekken. |o

Nu even overgestapt op "blauwe" ah zak maar is niet hetzelfde (stuift!). Wordt nog een zoektocht van de zomer, wat zou een fijne vervanger zijn :roll:

Hoe zit het bij andere Ah-fans, nog ergens in NL gespot? Of tips voor vervanger?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 10:36

Ik zie het topic weer omhoog komen. Hier nog steeds redelijk tevreden met houtkorrels in de ene bak en het grit van Aldi in de andere bak. Nadeeltje van houtkorrels is dat het bruin is en drollen een schutkleur krijgen :Y) Maar tot nu toe werkt het best oké zo.

Annemiek73

Re: Kattengrid uit het assortiment, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 11:16

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 13:58

A-ha & bedankt! :)

Vandaag nog de Jumbo checken. Aldi ligt op minder dan één km maar daar kom ik bijna nooit (en er is altijd een rij :') ).

Laat het testen beginnen!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 14:01

Ik kom ook alleen bij Aldi om grit te halen. De dichtstbijzijnde Aldi ligt naast de Jumbo maar omdat grit van de Jumbo niet bevalt doe ik bij allebei boodschappen (grit bij Aldi en wat andere boodschappen bij Jumbo).
Bij deze Aldi trouwens ook meestal een rij maar ik ben er tot nu toe altijd sneller klaar dan bij Jumbo, AH, Poiesz en meestal ook sneller dan bij de Plus.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 14:03

Ja ik heb nou ook steeds die van de jumbo.net alsof die hetzelfde is als de Albert heyn dus had :j

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 14:21

Hier ook die van de jumbo. Enige nadeel vind ik dat er veel uitloop is en dat ik meerdere keren per dag moet stoffer en blikken. Verder heel tevreden over.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 11:37

Ik ga vanmiddag wisselen! En na enkele weken de uitslag en mogelijk nog rondje Aldi (misschien ook goedkoper, dus wel de moeite on te checken iig). :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 11:40

Ik gebruik al een tijdje deze. Bevalt erg goed. Stoft niet heel erg, zit geen parfum in en klontert goed.
Afbeelding

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 13:56

Heb nog steeds een AH pak staan voor de liefhebber :+

Wij gebruiken deze:

Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 22:21

Maureen95 schreef:
Nymphe schreef:
Die grove klontvormende van de welkoop gebruiken wij al jaren. Die tweede die je hebt gelinkt van de welkoop is niet klontvormend, die zou ik niet kopen als je dat zoekt.

Scherp! Dan wis ik die uit mijn lijstje.

Shenavallie schreef:
TS, kattenbakgrit van Gwoon werkt praktisch net zo goed als die viervoudige van Albert Heijn, is mijn ervaring. Ben een keer overgestapt naar de maïsvariant van Lidl, maar dat was absoluut geen succes. Alles in huis stonk naar kattenbak met popcorn. Dus weer terug naar die van Gwoon en het is weer vertrouwd fris. Hopelijk kun je hier iets mee. Te koop bij Boni, Dirk en meerdere varianten van die keten.

Precies die winkels hebben we niet in Barneveld helaas.

Coop (Barneveld), Dekamarkt (Lunteren) en Hoogvliet(Ede) hebben ook G'woon.

Hier ook al jaren de AH grit gebruiker... zo balen.
Dus ik volg hier ook nog wat. Niet geheel tevreden van Biokat Micro momenteel.