Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StellaMay schreef:Wat een leuk topic!
Ik ben zelf lid van deze groep op Facebook; https://www.facebook.com/groups/egelliefhebbers/?ref=share
Daar staan echt heel veel goeie tips tussen.
Wat een goeie camera beelden heb je in het hokje! Kan zijn dat ik het gemist heb, maar welke camera had je gebruikt?
Cayenne schreef:Wat fijn dat ze de goede kant op gaan!
Ik heb geen idee wat Turbo weegtHem oppakken en op een weegschaal zetten is echt een stap te ver denk ik
![]()
Dus het overdag buiten liggen (wel beschut) of in het portiek liggen is gewoon normaal gedrag?
Dat is wel fijn om te weten, want de eerste keer dat ik het zag, dacht ik echt even dat er iets mis was
Evelienepien schreef:Het in de buurt van slaaphuisjes liggen bij echte warmte gebeurd idd meer.
Ook wel wat logisch want ookal zet je parasol boven slaaphuis ook daar is het overdag gewoon warm (wellicht nog warmer ivm kleine ruimte - adem ).
Wel aan te bevelen om bakje water vlakbij te zetten bij warmte zodat ze heel dichtbij zich toch veilig genoeg voelen om te kunnen drinken overdag.
Wintu: het oppakken en wegen doe je dat in overleg met een opvang ofzo?
Omdat het idd niet geadviseerd wordt …
Echt leuk al die Jimmy liefhebbers!
Zag vandaag op de fb site dat er iig een bouwtekening is vd Egelbescherming van het juiste egelslaaphuis!