Selina schreef:Helpt het ook om je hond achter te laten in het bos en dan maar opnieuw te beginnen?
Ik ben gewoon verhuisd

Geen grapje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaraNova schreef:robert45 schreef:Vlo kill dood direct de vlooien en werkt 24 uur.
De vlooienanticonceptie waar jij het over hebt van beaphar bestaat niet meer.
Je haalt 2 zaken door elkaar..
Ik heb gisteren Vlo Kill gehaald maar is dit dus zo dat je dit iedere dag zou moeten geven?
BarbaraNova schreef:Dank je...geloof niet dat ik dit dagelijks zou durven geven. T blijft toch zooi al dat spul. Die Bravecto, waren we bijna onze hond door kwijt vroeger.
xPearl schreef:BarbaraNova schreef:Dank je...geloof niet dat ik dit dagelijks zou durven geven. T blijft toch zooi al dat spul. Die Bravecto, waren we bijna onze hond door kwijt vroeger.
Bravecto en vlo-kill werkt wel anders, maar hoe precies zou ik even voor je uit moeten zoeken. Vlo-kill mag je ook gebruiken in combi met andere middelen (zoals beaphar vlooienspul, banden etc) en dat mag normaal ook niet. Maar zoals ik zeg, ik weet het er het fijne niet meer van, moet dat even uitzoeken.
Maargoed, troep is het inderdaad wel maar het helpt ook goed, dus het is zeker lastig
Anouk_H schreef:Selina schreef:Helpt het ook om je hond achter te laten in het bos en dan maar opnieuw te beginnen?
Ik ben gewoon verhuisd
Geen grapjeik heb de honden en katten van de dierenarts bravecto gegeven en toen heb ik ze schoon meegenomen naar het nieuwe huis en daar geen vlo meer gehad