cursebreaker schreef:Heb je al eens contact gehad met een opvang waar ze veel ervaring hebben met koppelen? Sorry als dat al gezegd was, heb ik er misschien overheen gelezen. Want ondanks wat er fout ging bij de vorige eigenaar, en wat zij zeggen, heb je toch groot kans dat iemand met kennis en op neutraal terrein zeker wel een maatje kan koppelen met je konijn bv. Je zou daar ook altijd nog eens over/naar kunnen informeren. Je hoeft het niet te doen natuurlijk, maar je zou altijd wel eens kunnen kijken of je iemand kunt vinden waar je hier mee over verder kunt sparren. In dit geval zou ik dat dus ook zeker niet bij jou thuis zelf doen, maar dus op neutraal terrein bij een opvang met kennis zodat er naar meer potentiële maatjes gekeken kan worden wat wel/niet gaat. Je hebt het snel genoeg in de gaten als het echt niet gaat en ze weer uit elkaar gehaald wanneer je daar probeert te koppelen met een ervaren persoon erbij. Imo wel het nakijken waard toch wel, daarmee zou je denk ik veel oplossen ook al.
Geen contact gehad. Ik weet niet waar er een opvang zit in de buurt van zuid-beveland! (Zeeland)