Kat gehaald uit asiel wss diabetes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-23 22:44

We zijn vandaag bij de dierenarts geweest omdat mevrouw weigerde om op haar bak te gaan die gevuld was met speciale korreltjes zodat ik de urine op kon vangen en weg kon brengen.
Daar heb ik ook gelijk gevraagd om uitgebreid bloedonderzoek te doen en er is uitgekomen dat ik gewoon een hele gezonde kat heb *\o/*
Alles was netjes in orde.

Ik ben gewoon een persoon dat wanneer het even tegenzit ik allemaal doemscenario's zie en dat ik altijd pech heb. Is iets om aan te werken dit jaar dat het niet altijd tegen kan zitten.

Ik ben heel blij dat ze gezond is en dat ze nog lekker bij mij kan blijven.
Wel blijf ik nog steeds van mening dat het asiel wel had kunnen wijzen op eventuele risico's.

Dus sorry voor mijn ietwat idiote gedachten. We gaan er het beste van maken.

manzano

Re: Kat gehaald uit asiel wss diabetes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 22:52

Goed nieuws!!! Voor jullie allebei!
Mooi leermoment voor jezelf en nu lekker genieten van je lieve poezenbeest.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:07

Heel fijn om te horen! Geniet van elkaar!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:09

Goed nieuws, purny.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:16

Oh wat fijn zeg!! Gelukkig maar! Lekker rustig op dieet zetten en van d'r genieten :)

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:25

nou, ik wilde zeggen: laat die kat nou eerst eens checken voordat je van alles op internet plempt en jezelf opfokt, maar dat heb je dus al gedaan.

Het dierenasiel had dus niks moeten zeggen, want je kat is gezond. Misschien hebben ze het wel getest zelfs, en daarom niks gezegd, weet jij veel.

Ik vind verder dat je je erg negatief uitlaat over het asiel, en ook niet kloppend, want in je 1e post geef je aan: ik heb een kat geadopteerd. Een week eerder ben ik verliefd op haar geworden, terwijl je in een latere post aangeeft dat je geen bedenktijd had, en toen je haar zag haar gelijk moest meenemen.

Dan kun je wel zeggen nu dat je nou eenmaal zo bent dat je altijd van het ergste uitgaat, maar de manier waarop je je dan uitlaat over het asiel, puur vanuit jouw doemgedachtes vind ik niet netjes.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 23:47

Fijn dat het allemaal goed is afgelopen. En ik begrijp ook wel dat je zo'n beslissing spannend kan vinden en dan wat in de stress schiet. Dat kan gebeuren.
Maar gelukkig voor niets.
Laat je binnenkort een fotootje zien van je nieuwe huisgenoot?
Ps dat het asiel haar tanden nog heeft laten checken is echt wel goede service.
iHN. Ze noemt toch geen naam oid? En TS heeft duidelijk uitgelegd hoe dat haar overkwam.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 01:13

Wat fijn dat poeslief gezond is! *\o/*
En ach, nu weet je meteen dat ze niets mankeert, dus dit avontuur is sowieso ergens goed voor geweest :+
En nu lekker van elkaar genieten!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 09:43

IHN schreef:
nou, ik wilde zeggen: laat die kat nou eerst eens checken voordat je van alles op internet plempt en jezelf opfokt, maar dat heb je dus al gedaan.

Het dierenasiel had dus niks moeten zeggen, want je kat is gezond. Misschien hebben ze het wel getest zelfs, en daarom niks gezegd, weet jij veel.

Ik vind verder dat je je erg negatief uitlaat over het asiel, en ook niet kloppend, want in je 1e post geef je aan: ik heb een kat geadopteerd. Een week eerder ben ik verliefd op haar geworden, terwijl je in een latere post aangeeft dat je geen bedenktijd had, en toen je haar zag haar gelijk moest meenemen.

Dan kun je wel zeggen nu dat je nou eenmaal zo bent dat je altijd van het ergste uitgaat, maar de manier waarop je je dan uitlaat over het asiel, puur vanuit jouw doemgedachtes vind ik niet netjes.

Het was dan dus juist mooi om te kunnen zeggen als zij de kat hadden na laten kijken dat deze gezond bevonden is met eventueel een rapportje daarbij? Dan komt juist de oudere kat sneller op een plekje terecht denk ik!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 09:45

purny schreef:
Ik ben gewoon een persoon dat wanneer het even tegenzit ik allemaal doemscenario's zie en dat ik altijd pech heb. Is iets om aan te werken dit jaar dat het niet altijd tegen kan zitten.

Niets mis mee om ook aan de dingen te denken die tegen zouden kunnen zitten zolang je ook maar de plussen op dat lijstje mee neemt. Wij doen het ook hoor, even de minnen en de plussen tegen over elkaar zetten bij dingen, dan heb je voor jezelf het aardig overdacht en zal je zo min mogelijk verrassingen krijgen.
Fijn dat de kat gezond is en dat jullie samen nog een tijd door kunnen brengen.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 10:05

Meggiemeg,, daar heb je ook weer gelijk in inderdaad!!!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 11:56

Wat fijn Purny dat ze helemaal gezond is, scheelt toch een hoop zorgen (en kosten)

3heathcliff5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 12:38

Wat een fijn nieuws! Kan je weer lekker genieten van je lieverd