herr_balou schreef:Babsiej schreef:
Omdat ze daar ook op reageerde. Heb geit geprobeerd, paard, en konijn. Allen 8 weken. Vandaar nu op insecten
Was dat rauwe vlees met of zonder premix (toegevoegde vitamines & mineralen)? Want ik weet dat er katten en honden zijn die juist daarop reageren.Eilish schreef:Bandit is een merk dat biologisch rauw vlees heeft.
Bandit is qua kvv (kant-en-klaar vers vlees) wel het beste (en net geen 100% biologisch vanwege een klein aandeel vis) wat je kan voeren maar daar zit dan wel een prijskaartje aan...
Het blikvoer van Bandit zou ik alleen in huis hebben voor gevallen dat kvv niet tijdig uit de vries of op is.
Ik heb geen kat maar een hond, die krijgt soms Bandit, soms Darf, soms KB Raw enkelvoudig maar meestal BARF. Dat laatste zou ik geloof ik niet aanhalen als ik 1 kat zou hebben. Aangezien een hond ook was graan en groenten mag, is dat ook onderdeel van zijn menu maar bij een kat zou ik dat zoveel mogelijk vermijden.
Hond heeft al eens een snack en kvv met insect aangeboden gekregen en heeft laten blijken dat hij dat niet kon waarderen. Gelukkig zijn er altijd honden die zich als vuilnisbak gedragen dus andere hond een plezier mee gedaan.
Bandit is qua vet, eiwit en KH idd heel netjes. Het enige jammere vind ik dat ze claimen compleet te zijn, maar dat dat eigenlijk bijna niet kan zonder bepaalde dingen toe te voegen. Mangaan bv vind je bijna niet in vlees (ja in pens.. maar dat zit er niet in bij katten).
Maar goed. Het komt wel in de buurt iig.