Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Alarm_wlkp

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 00:21

Ik heb 4 Duitse herders.
Eentje van 10j heeft binnen een fleecedekentje dat ie al heel zijn leven op doet tutten.
Eentje van 7j heeft een Dino knuffel.
Eentje van 2j heeft een Kong binnen.
Eentje van 1j heeft een klein bijtkussentje.

Buiten hebben ze van die grote Kong ballen met pieper en tennisbal in.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 00:25

Mijn moeder haalt knuffels of speeltjes bij de kringloop. Die wast ze wel eerst voordat ze ze aan de honden geeft.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 00:25

Die kong knots knuffeltjes zijn hier favoriet voor onze sloper. Dat of die bever van tuinland maar die wordt meestal gebruikt als kussen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:58

Voor de honden die gek van plastic flessen zijn, is dit misschien wat:
*sorry als ie al voorbij is gekomen, heb niet alles goed doorgelezen.

Ik kwam onlangs van een van onze favo speel merken JW, dit tegen:
Afbeelding

Arya is ook gek op flessen, maar ik ben er niet gek op dat ze op zulk plastic knaagt dus ik pak bv. ook de bottles meteen af wanneer ze die uit de zippy paws crushers heeft weten te pulken en met gewone flessen mag ze van mij ook niet spelen - erg flauw :j. Maar met die JW nu kan ze oneindig spelen, zonder dat er wat fout kan gaan met bijten, is echt zooo handig. Hier passen ook andere 500ml flesjes in wanneer die wat erin zit bij kopen vervangen moet worden.

--

Verder speelt Arya met van alles wel, heel erg moment afhankelijk waar de keus op valt haha. Soms komt ze met speeltjes voor te trekken aanzetten, soms gaat ze helemaal los met de zippy paws burrows en de bijbehorende mini's die dan door het huis vliegen (Ook de kat vind die dingen fantastisch), maar ook ballen zoals Jw Hol-ee roller vind ze ge-wel-dig (qua ballen ben ik wel een zeikerd. Tennis ballen of andere ballen van dat formaat komen er hier niet in zonder een goed touw eraan ook bv maar liever ook wel iets grotere balletjes en van betere kwaliteit, wat langer mee gaat). Zogoflex & Sodapup speelgoed zijn we ook fan van. Knuffels hebben we ook heel veel van, want ze sloopt bijna niet en is er gek op. Speeltjes met andere geluiden zoals knispers of andere piep geluiden zoals in de zippy paws Crusher flessen enz vallen ook altijd wel in de smaak.

Voor slopers zou je ook eens naar Zee.dog kunnen kijken of Sodapup.