StonedRomy schreef:We mogen alweer bijna lootjes gaan trekken geloof ik.
Ja, dit is de laatste week inschrijven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mavantos schreef:Boktnaam: mavantos
Naam hond(en): Freek
Ras(sen): Keeshond kruising met pomeranian/dwergkees (8-9kg uitgegroeid straks)
Leeftijd hon(en): 7 maanden
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Freek krijgt momenteel geen snacks/snoepjes.
Top lijst voor mijn hond(en):
- speeltjes met en zonder kraak/piepjes
- kleine balletjes (Kong, maat S)
- Y-harnasjes zoals die van bijvoorbeeld Woeffie, Barx Dogs en Pip&Palms (maat S)
- hondendekentjes om op te liggen
- hondenbadjas
Flop lijst voor mijn hond(en):
- Snacks
- Mensenspeeltjes/-knuffels
- halsbandjes/tekenbandjes
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Freek hebben wij sinds hij 8 weken oud is. Hij is heel energiek en altijd blij! Hij heeft al aardig wat bezoekjes aan de dierenarts afgelegd door een hoop pech (Giardia, blaasontsteking...). Sindskort gaan we naar de hondenschool (KC) en hij doet dat heel goed en leuk! Hij is gek op zwemmen en water, dus ook vaak vies en nat!
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
[ [url=m/z05yYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TPA3GF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0inMNg.webp]Afbeelding[/url] ]
Moestuin schreef:mavantos schreef:Boktnaam: mavantos
Naam hond(en): Freek
Ras(sen): Keeshond kruising met pomeranian/dwergkees (8-9kg uitgegroeid straks)
Leeftijd hon(en): 7 maanden
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Freek krijgt momenteel geen snacks/snoepjes.
- speeltjes met en zonder kraak/piepjes
- kleine balletjes (Kong, maat S)
- Y-harnasjes zoals die van bijvoorbeeld Woeffie, Barx Dogs en Pip&Palms (maat S)
- hondendekentjes om op te liggen
- hondenbadjas
- Snacks
- Mensenspeeltjes/-knuffels
- halsbandjes/tekenbandjes
Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Freek hebben wij sinds hij 8 weken oud is. Hij is heel energiek en altijd blij! Hij heeft al aardig wat bezoekjes aan de dierenarts afgelegd door een hoop pech (Giardia, blaasontsteking...). Sindskort gaan we naar de hondenschool (KC) en hij doet dat heel goed en leuk! Hij is gek op zwemmen en water, dus ook vaak vies en nat!
Foto? Niet verplicht, wel leuk!
[ [url=m/z05yYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TPA3GF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0inMNg.webp]Afbeelding[/url] ]
Oh god die laatste
Citaat:Boktnaam: TheJokerr
Naam hond(en): Eve (of Dikke Evert)
Ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Leeftijd hond(en): 4 jaar
Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
- Granen allergie
- lichte reactie op varken
- Eigenlijk vindt Eve alles leuk, zolang ze maar kan werken en er uitdaging in zit, (lage) hersenspelletjes bijv.
- Natuurlijke snacks, Pens/Kophuid/Konijnen oren met of zonder haar doen het altijd goed en eigenlijk alle graanvrije snacks gaan er goed in.
- Een grote knuffel zodat mevrouw het kan gebruiken als kussen, op dit moment zijn de grote boze/blije octopussen favoriet.
- Biothane halsbanden want mevrouw houdt van wangdippen tijdens onze avonturen.
- Tennisballen of überhaupt ballen;
- Krokante koekjes;
- Verzorgingsproducten;
- Kong/voerbal: simpelweg te hard of makkelijk.
Leef je uit:
Eve is een zachtaardig hondje en redelijk aan de kleine maat, maar in haar koppie regelmatig een grote stoere herder. Ze is een Prinses maar wel een die altijd ja zegt op alles wat we af en toe doen; SUPpen, Schapendrijven, Hoopers, (Lage) Agility, Canicrossen, lange wandelingen.
Ze is mijn eerste eigen hond en ondanks alle ervaringen die ik al had deed Eve het net even allemaal anders maar ze is echt uitgegroeid tot een supermakkelijk aanhankelijk maar vooral grappig hondje.
Funfact; Momenteel zijn we aan het opzetten om op wereldreis te gaan en Eve gaat natuurlijk mee op avontuur als het zo ver is