Huisdierenverzekering - de kleine lettertjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 13:49

marleen_usar schreef:
Ik hoorde pas later dat dat niet vergoed werd, die nek en rug hernia.

Ik vraag me af waar jij bij zat/zit? Ik heb ook een corgi maar, bij mij is dat niet zo.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 15:56

Volgens mij petcare totaal.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 17:12

Foutje moet zijn petplan.

ivy_power89

Re: Huisdierenverzekering - de kleine lettertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 17:17

Ik ben met mijn teckel verzekerd bij Orha, voorheen proteq en ik heb mijn verzekering in de eerste 3 jaar er maximaal al uit zonder uitsluitingen van wat dan ook.
operaties, ct scan, medicatie, echo's. begin dit jaar in utrecht opgenomen met een darm ontsteking, rekening 2100 euro.
Ik denk wel eens, zal ik de verzekering stop zetten, maar met alle kosten die hij gehad heeft denk ik echt, laat nog maar even doorlopen.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 18:10

Tancreda4 schreef:
Ff snel verzekeren als ze al ziek zijn, zo werkt het natuurlijk niet. Ik snap wel dat ze daar dingen voor uitsluiten. Verzekering heb je voor 'geval dat' en niet als al duidelijk is dat je hond chronisch is. Dan ben je gewoon te laat. Ik snap die uitsluitingen dan ook wel...

Het heeft om die reden idd weinig meerwaarde een ouder dier te verzekeren als die al een medisch verleden heeft.

Mijn ouders hond was gezond, had niet de maximale leeftijd voor acceptatie, maar werd toch geweigerd.

Kan natuurlijk best zijn vanwege de lieden die wat te berekenend zijn. Maar verzekeraars houden zelf niet van risico's. :')