Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Een jonge hond die mank loopt, loopt dat niet zomaar.
Er wordt bovendien niks mee gedaan dus een sportblessure is uitgesloten.
Het moet dus iets in de ontwikkeling zijn.
Röntgenfoto's zeggen ook enkel iets over de botten, er zit nog veel meer in een hondenlijf van botten.
truus1957 schreef:Ik snap niet zo goed waarom Kabayo niet bij jou op consult is geweest. Jij weet het blijkbaar allemaal zoveel beter. Echt joh, je moet nu even kappen, meedenken is prima, maar Kabayo zo onderuit halen ( in je eerdere posts ) is echt een no go. Kabayo komt op mij over als iemand die het beste met haar dieren voorheeft en er alles voor over heeft. Dat haar keuzes niet de jouwe zijn lijkt mij prima, snap niet waarom jij de pik op haar hebt. Ook de opmerking over het steriliseren slaat kant noch wal. Dierenarts denkt alleen maar aan eigen portemonnee? Wat een snertkul, of Kabayo nu komt of over een jaar maakt voor de portemonnee niets uit.
Een beetje meer respect voor andermans mening en een beetje minder overtuigd zijn van je eigen gelijk zou je sieren
Little_Gift schreef:Maar op de foto's is niks te zien wat de symptomen kan verklaren dus moet men verder kijken naar hetgeen niet bot/skelet is via echo/scan etc....doet men met een paard ook...
Een fysio kan ook nog steeds meer kwaad doen dan goed als er echt iets stuk is en zij weet dat niet.
Little_Gift schreef:truus1957 schreef:Ik snap niet zo goed waarom Kabayo niet bij jou op consult is geweest. Jij weet het blijkbaar allemaal zoveel beter. Echt joh, je moet nu even kappen, meedenken is prima, maar Kabayo zo onderuit halen ( in je eerdere posts ) is echt een no go. Kabayo komt op mij over als iemand die het beste met haar dieren voorheeft en er alles voor over heeft. Dat haar keuzes niet de jouwe zijn lijkt mij prima, snap niet waarom jij de pik op haar hebt. Ook de opmerking over het steriliseren slaat kant noch wal. Dierenarts denkt alleen maar aan eigen portemonnee? Wat een snertkul, of Kabayo nu komt of over een jaar maakt voor de portemonnee niets uit.
Een beetje meer respect voor andermans mening en een beetje minder overtuigd zijn van je eigen gelijk zou je sieren
Het is niet omdat jij het niet snapt, dat dat verschil maakt hé.
Ik hoef mezelf helemaal niet te sieren, ik zeg wat ik denk en kabayo heeft wel eerder foute beslissingen gemaakt met haar honden, misschien wordt het eindelijk eens tijd dat niet te doen en door te pakken.
Want net als toen, wacht ze weer eerst af ondanks er door meerderen ook nu weer aangemaand wordt door te pakken.
Pippa13 schreef:Wat vervelend dat je jonge hond kreupel is. En ook omdat je al zo veel hebt geprobeerd. Ik hoop voor jou en je hondje dat jullie bij de fysio goede resultaten gaan boeken.
Mocht je dan nog behoefte hebben aan een second opinion of toch niet tevreden zijn, dan kan ik je de orthomanueel dierenartsen van Aharon nog aanraden https://www.kreupeldier.nl/index.php. Onze jonge hond had destijds last van lage rugpijn en dat is met behulp van dr. Aharon verholpen.
herr_balou schreef:Pippa13 schreef:Wat vervelend dat je jonge hond kreupel is. En ook omdat je al zo veel hebt geprobeerd. Ik hoop voor jou en je hondje dat jullie bij de fysio goede resultaten gaan boeken.
Mocht je dan nog behoefte hebben aan een second opinion of toch niet tevreden zijn, dan kan ik je de orthomanueel dierenartsen van Aharon nog aanraden https://www.kreupeldier.nl/index.php. Onze jonge hond had destijds last van lage rugpijn en dat is met behulp van dr. Aharon verholpen.
Ik zou heel ver uit de buurt van dr. Aharon blijven, iets te veel slechte dingen over gelezen en gehoord.