Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ijslandfan schreef:Is Minty een hond(je)?
En groot en oud?
Mits het klikt met mijn hond en kat is ze welkom in Dordrecht
Luxorvalkje schreef:Ik vind je dames leuk.
Helaas woon ik wat verder weg, en heb ik geen tuin. Daarnaast heb ik twee poezen. Die zijn opgegroeid met Franse bulletjes, maar ik heb zelf geen honden. Dus geen idee hoe ze daarop reageren.
lor1_1984 schreef:Het is dat mijn schutting plat ligt én mijn teefje vreemde honden nogal eng vindt, anders waren de nakerds hier in Almelo welkom geweest.
Ik wandel op afwijkende tijden (zonsopgang, midden in de nacht etc) waardoor ze vrijwel dagelijks ook los op een ruim omheind veld kunnen uitrazen maar ook zeer weinig vreemde honden tegenkomen en 99 vd 100x op geruime afstand.
cinniz123 schreef:lor1_1984 schreef:Het is dat mijn schutting plat ligt én mijn teefje vreemde honden nogal eng vindt, anders waren de nakerds hier in Almelo welkom geweest.
Ik wandel op afwijkende tijden (zonsopgang, midden in de nacht etc) waardoor ze vrijwel dagelijks ook los op een ruim omheind veld kunnen uitrazen maar ook zeer weinig vreemde honden tegenkomen en 99 vd 100x op geruime afstand.
ik moet gelijk denken dat ze in het donker bang zijn haha en ze willen s’avonds niet eens meer mee om te wandelen,tis dat ze moeten want anders blijven ze liever op de bank plakken![]()
Dat bedoel ik een gebruiksaanwijzing![]()
Overdag daarin tegen is het buiten AAN!