Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:KimD die dozen felix kun je asociaal vinden maar zoek dan even naar het waarom voor je zoiets asociaal noemt. Ik gaf bijvoorbeeld aan 12 katten te hebben. Daarop kreeg ik gratis doos felix plus 1,4 kg zak purina terwijl we 1 specifieke smaak uit zochten. De standhouder deed dit volledig uit zichzelf nadat hij eerst aanmoedigde vooral meerdere zakjes te pakken voor hij naar de hoeveelheid katten vroeg.
Niets asociaal dus maar puur standhouder die er vanaf moest. Waren kerst dozen overigens vandaar.
Qua standhouders absoluut gelijk. Ik mistte vele bekende merken volledig en dat is ontzettend jammer. Had graag rundog bezocht maar ook merken zoals hunter, rogz for dogz enz waren er totaal niet. Erg jammer! Ook de goedkopere Duitse standhouder die alles van manden, riemen, speelgoed en snacks had was wederom niet aanwezig. Erg jammer zoveel voer
KimD schreef:dierenfan schreef:KimD die dozen felix kun je asociaal vinden maar zoek dan even naar het waarom voor je zoiets asociaal noemt. Ik gaf bijvoorbeeld aan 12 katten te hebben. Daarop kreeg ik gratis doos felix plus 1,4 kg zak purina terwijl we 1 specifieke smaak uit zochten. De standhouder deed dit volledig uit zichzelf nadat hij eerst aanmoedigde vooral meerdere zakjes te pakken voor hij naar de hoeveelheid katten vroeg.
Niets asociaal dus maar puur standhouder die er vanaf moest. Waren kerst dozen overigens vandaar.
Qua standhouders absoluut gelijk. Ik mistte vele bekende merken volledig en dat is ontzettend jammer. Had graag rundog bezocht maar ook merken zoals hunter, rogz for dogz enz waren er totaal niet. Erg jammer! Ook de goedkopere Duitse standhouder die alles van manden, riemen, speelgoed en snacks had was wederom niet aanwezig. Erg jammer zoveel voer
Dan heb je er dus om gevraagd, dat vind ik nog iets anders. Ik heb het over de mensen wat over die torens of maanden vallen als een stel wolven die voor zo'n stand staan.
Net zoals de stand op het strand die de goodiebags gewoon had staan, mensen namen er twee, drie of zelfs meer mee. Vind ik echt te belachelijk voor woorden.
Tigress schreef:[ [url=m/4vHipX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met dank aan CaroCroc genieten we nog een beetje extra na van AE![]()
Jarv heeft vrijdag zijn 1e plek weten te behouden die we in de ochtend gescoord hadden, en we krijgen een zitzak
Ik ben benieuwd wie van ons drie de zak als eerste claimt. Dat kan de kat, de hond, of ik zijn