Animal event’22

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 05:54

KimD die dozen felix kun je asociaal vinden maar zoek dan even naar het waarom voor je zoiets asociaal noemt. Ik gaf bijvoorbeeld aan 12 katten te hebben. Daarop kreeg ik gratis doos felix plus 1,4 kg zak purina terwijl we 1 specifieke smaak uit zochten. De standhouder deed dit volledig uit zichzelf nadat hij eerst aanmoedigde vooral meerdere zakjes te pakken voor hij naar de hoeveelheid katten vroeg.

Niets asociaal dus maar puur standhouder die er vanaf moest. Waren kerst dozen overigens vandaar.

Qua standhouders absoluut gelijk. Ik mistte vele bekende merken volledig en dat is ontzettend jammer. Had graag rundog bezocht maar ook merken zoals hunter, rogz for dogz enz waren er totaal niet. Erg jammer! Ook de goedkopere Duitse standhouder die alles van manden, riemen, speelgoed en snacks had was wederom niet aanwezig. Erg jammer zoveel voer

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 06:44

Ik heb gewoon alles met de standaard merken die ook in alle dierenwinkels liggen overgeslagen. Ik miste ook canicross tussen de stands. Hopelijk komen we die nog tegen op andere evenementen anders moet ik toch naar Drenthe gaan rijden binnenkort.

Leuk verslag Kim. En 50 kg, wow! _/-\o_
Cursebreaker, de sup was ook echt heel wankel. Gewoon een surfplank, er zijn heel veel omgegaan. Jammer omdat de meeste mensen en honden voor het eerst mee deden. Hopelijk gaan de honden een volgende keer dan toch wel weer die plank op durven. Gaaf dat ze het zo leuk vond, survivals zijn echt een feestje *\o/*

Wij waren zaterdag aan de beurt. Ik heb heel veel niet gedaan of gezien, best wel jammer, maar het ging om een leuke ervaring voor mijn hond en dat is zeker gelukt <3

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 06:53

dierenfan schreef:
KimD die dozen felix kun je asociaal vinden maar zoek dan even naar het waarom voor je zoiets asociaal noemt. Ik gaf bijvoorbeeld aan 12 katten te hebben. Daarop kreeg ik gratis doos felix plus 1,4 kg zak purina terwijl we 1 specifieke smaak uit zochten. De standhouder deed dit volledig uit zichzelf nadat hij eerst aanmoedigde vooral meerdere zakjes te pakken voor hij naar de hoeveelheid katten vroeg.

Niets asociaal dus maar puur standhouder die er vanaf moest. Waren kerst dozen overigens vandaar.

Qua standhouders absoluut gelijk. Ik mistte vele bekende merken volledig en dat is ontzettend jammer. Had graag rundog bezocht maar ook merken zoals hunter, rogz for dogz enz waren er totaal niet. Erg jammer! Ook de goedkopere Duitse standhouder die alles van manden, riemen, speelgoed en snacks had was wederom niet aanwezig. Erg jammer zoveel voer

Dan heb je er dus om gevraagd, dat vind ik nog iets anders. Ik heb het over de mensen wat over die torens of maanden vallen als een stel wolven die voor zo'n stand staan.

Net zoals de stand op het strand die de goodiebags gewoon had staan, mensen namen er twee, drie of zelfs meer mee. Vind ik echt te belachelijk voor woorden. :=

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 07:51

KimD schreef:
dierenfan schreef:

Dan heb je er dus om gevraagd, dat vind ik nog iets anders. Ik heb het over de mensen wat over die torens of maanden vallen als een stel wolven die voor zo'n stand staan.

Net zoals de stand op het strand die de goodiebags gewoon had staan, mensen namen er twee, drie of zelfs meer mee. Vind ik echt te belachelijk voor woorden. :=

Nee ik vroeg niets. We waren samen aan het overleggen welke smaak we mee zouden nemen. Daarop kwam die man zelf dat we niet zo bescheiden moesten zijn en alle smaken gerust mee mochten nemen. Vervolgens in gesprek geraakt en gaf hij volle doos plus zak mee. Zou er nooit om bedelen haha blij met alles wat je krijgt. 3 kg voer krijgen is gewoon absurd maar wel welkom natuurlijk! Voor hun was het gewoon weg geven of weg gooien had ik het idee.

Maar je hebt gelijk wat betreft sommige mensen en goodie bags haha de langste rijen stonden voor inschrijven voor reclame troep omdat je dan een goody bag kreeg. We hebben daar vreselijk om gelachen. Zelf wat dingen van farmfood gedaan zoals het rennen en escape room. Plus daar geshopt en entree kaartjes met hun goodie bag. We hadden samen denk ik 13 goodie bags van farmfood haha op laatst stonden ze op 3 punten ze uit te delen en bij elk punt kregen we er 1. Als de honden iets lekker vinden dan is dat wel farmfood dus allemaal aangepakt haha uiteindelijk tussendoor naar auto geweest puur om alle goodie bags alvast te lossen zodat we weer fatsoenlijk konden lopen. Daarna ook niets meer aangenomen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 13:25

Afbeelding
Met dank aan CaroCroc genieten we nog een beetje extra na van AE *\o/*
Jarv heeft vrijdag zijn 1e plek weten te behouden die we in de ochtend gescoord hadden, en we krijgen een zitzak :D
Ik ben benieuwd wie van ons drie de zak als eerste claimt. Dat kan de kat, de hond, of ik zijn _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 14:09

Tigress schreef:
[ [url=m/4vHipX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met dank aan CaroCroc genieten we nog een beetje extra na van AE *\o/*
Jarv heeft vrijdag zijn 1e plek weten te behouden die we in de ochtend gescoord hadden, en we krijgen een zitzak :D
Ik ben benieuwd wie van ons drie de zak als eerste claimt. Dat kan de kat, de hond, of ik zijn _O-

Ik heb je knappe corgi niet gespot... ik ben gek op corgi hondjes ik vindt ze zo leuk!

De edgard Cooper bevalt hier heel goed ! Roos heeft koekjes in overvloed :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 15:45

Voor de mensen die benieuwd zijn naar onze Dogsurvival van afgelopen Animal Event.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 18:12

KimD schreef:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar onze Dogsurvival van afgelopen Animal Event.

[ Video ]

Superleuk filmpje geworden!! Erg toffe ervaring was het <3

Moon_light94

Re: Animal event’22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 20:55

Hele random vraag; heeft iemand de kortingscode van Zooplus nog bij de hand? Ik heb de flyer per ongeluk weggegooid