Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben heel blij! Vanavond lekker hamburgers gegeten en als toetje een taartje om het te vieren, en Otje heeft ook allemaal lekkers gehad. Naast dr normale KVV heeft ze ook een “burgertje” van rauw gehakt en een paar plakjes kaas gehad, dr dag kan nu niet meer stuk volgens mij
hasufel schreef:Hoera!![]()
Niet zo verbazingwekkend met hoe goed jullie gingen maar wel een hele prestatie! Goed gedaan![]()
Hoe gaat het met de hondjes samen?
Berryz schreef:Wat ik me wel afvraag. Hoe doet de nieuwe hond het als je otje overal mee naartoe neemt? Is die niet jaloers?
ik werk 24 uur per week en m’n vriend werkt onregelmatig een vaak ‘s avonds, dus hij is ook vaak gewoon lekker alleen met m’n vriend thuis. Alle aandacht voor Appie
en als het kan, gaat hij ook gewoon gezellig mee.
janouk schreef:https://www.uu.nl/nieuws/hulphond-veran ... -ten-goede
Ik heb met mijn honden meegewerkt aan het onderzoek naar mogelijke stress bij hulphonden voor ptts veteranen. Mijn honden waren de controle groep voor huishonden zonder werk als hulphond.
Ze onderzoeken wetenschappelijk of de honden bijdragen aan welzijn mensen en ook of de hulphonden daar onder lijden of niet.
Voor betere wetgeving etc
bedankt voor de link!
ik heb besloten om een nieuwe baan te zoeken en deze inmiddels ook gevonden, in de richting waarin ik gestudeerd heb. Ik heb aan de kunstacademie gestudeerd en ga dus een hele leuke creatieve functie invullen bij een heel leuk bedrijf!

die had ik zelf meegenomen maar vond het zo lief! Ze hadden het vleesplankje precies boven haar hoofd gezet maar die heeft ze keurig genegeerd. 

Maar ook met de activiteiten en 's avonds de bbq deed ze het ook zo super. Ze negeert iedereen netjes, en het lijkt altijd net alsof ze overal al tig keer geweest is zo nuchter als ze is haha.
Ik werk ook 2 dagen thuis en dan kan ze lekker blijven liggen

Appa vindt het ook wel een beetje spannend allemaal, hij trekt zich ook erg op aan Otje. De reddende engel haha.