Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Ik lees meeheb een tijd KVV gevoerd maar vind het een smeerbende. Zijn alle merken even bloederig? Als er merken zijn met minder vocht dan KIVO zou ik het weer willen overwegen
veranadautje schreef:996981 schreef:Ik lees meeheb een tijd KVV gevoerd maar vind het een smeerbende. Zijn alle merken even bloederig? Als er merken zijn met minder vocht dan KIVO zou ik het weer willen overwegen
Dit is rund van dogmeat vanmorgen
[ [url=m/wo5fJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
dierenfan schreef:Woof regular ooit getest. Afschuwelijk die ontlasting. Nu een vriendin die financieel in andere situatie terecht gekomen is met een grote hond met allergie. 1 week geleden over gezet van cavom naar inbalance zalm (schijnt eigenlijk ook woof te zijn) wat graanvrij is. En nu week later is die hond al enorm aan het opknappen, poept meestal 1x per dag en eet het ontzettend graag (zeer moeilijke eter). Vanmiddag bij mijn moeilijke eter geprobeerd en die viel er ook op aan. Het kost per 20 kg ongeveer 50 euro. Ik zit er nu heel sterk aan te denken om ook over te schakelen. Nu voer ik zelf vers/brok 50/50
Overigens ik haal ook veel brok op via marktplaats. Gewoon voor de sport haha zo kan ik zeer gevarieerd voeren voor lage prijs. Daarnaast geef ik het ook aan bekenden die financieel moeilijk zitten soms. Ik rij best veel dus voor mij gemakkelijk om vanalles overal vandaan te halen.