Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Ik zal onze hond ook even voorstellen nu ik hem net heb opgegeven.
Dit is Teddy voor insiders Ted genaamd;
[ [url=m/JaQy0M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij wordt in februari 7 jaar en is een echte allemansvriend. Hij is enorm onzeker naar andere honden en als hij een hond in het vizier krijgt blaft hij als een malle en begint te trekken om die hond maar te kunnen vermorzelen. Dit maakt het lastig om hem lekker overal mee naartoe te nemen, al proberen we dat wel. Hij is een enorme slaapkop en kan dan als je hem uit z'n slaap wekt of als hij net wakker wordt, heulll charmant kijken met z'n halve hangoor en tong uit z'n bek;
[ [url=m/m8bm2C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder is hij gek op denk spelletjes zoals die puzzels waar je voertjes in verstopt of z'n snuffelmat is ook een favoriet. Een kong waar je lekkers in kwijt kunt is ook erg fijn. Knuffels enzo daarin tegen sloopt hij meteen en harde kauwkluiven vind hij ook maar niks, dan blijft hij piepen en zenuwachtig draaien zo van, wat moet ik hier mee...
Nu hij wat ouder wordt, begint hij het sinds z'n laatste knipbeurt ook wat sneller koud te krijgen, dus truitjes met ruglengte 35 zijn ook welkom, maar wel uit 1 stuk, dus niet één die je onder z'n buik nog vast moet maken.
[ [url=m/cd27Ya.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ted is een onwijs lieve knuffelbeer en houd ervan om lekker samen te zijn.
Wil je nog meer weten, vraag het dan gerust.
*Edit* het is een kruising tussen een York Shire Terriër x Maltezer moeder en Boomer x Shih Tzu vader.
xDenies schreef:Ooh wat ontzettend leuk! Maar hoe gaat het in z'n werk met wat je krijgt, kan je aangeven in welke trant dingen 'welkom' zijn? Ik heb het topic wel een beetje gelezen. Niet zo zeer alleen vanwege gevoeligheid maar snacks zijn hier bijvoorbeeld meer welkom dan speelgoed.