Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Wel verschillende meningen allemaal. Hmm is ook precies de reden dat ik twijfel. Een pup gast het zowieso niet worden, dat lijkt me logisch.
Voordeel is wel dat ik met 5 passen in de polder sta, dus geen stoep wandelen.ik ben echt een hondenpension. Ik zie niet zoveel in een poes. Wat zie je die nou per dag ?
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Maris schreef:Wel verschillende meningen allemaal. Hmm is ook precies de reden dat ik twijfel. Een pup gast het zowieso niet worden, dat lijkt me logisch.
Voordeel is wel dat ik met 5 passen in de polder sta, dus geen stoep wandelen.ik ben echt een hondenpension. Ik zie niet zoveel in een poes. Wat zie je die nou per dag ?
Maris schreef:Ik bedoelde eerder dat ik niet in de winter op de grond ga zitten om de hond ergens te laten rennen. Dat lijkt me een beetje frisjesGeen bankjes te bekennen namelijk hier. Maar dat had ik duidelijker kunnen zeggen.
Maris schreef:MyWishMax ga jij dan midden in de winter 20 minuten ofzo op de grond zitten ??? Ik weet niet hoor, lijkt me toch niet echt een optie. Of ligt dat nou aan mij ?
anjali schreef:Mijn voormalige buurvrouw had een hond met maar 3 poten.Daar ging ze niet meer graag mee wandelen vanwege het commentaar dat ze overal kreeg.Daarom liet ze hem voortaan alleen nog in de achtertuin uit.Dat ging ook.Je moet dan wel buren hebben die ook van honden houden en er niet over gaan klagen bij een poepje of blafje.
Maris schreef:Dierenarts kan ik heen, voer halen kan ik ook ( of idd thuis laten bezorgen ). Borstelen/verzorging lukt gewoon.
Het gaat idd om het gezelschap en om de extra beweging die ik dan krijg.
Hond kan los buiten lopen met uitlaten. of aan een hele lange lijn inderdaad.
Ik bedoelde eerder dat ik niet in de winter op de grond ga zitten om de hond ergens te laten rennen. Dat lijkt me een beetje frisjesGeen bankjes te bekennen namelijk hier. Maar dat had ik duidelijker kunnen zeggen.
Scootmobiel ? Hmmm. Is in mijn hoofd wel een dingetje. Plus waar moet ik hem laten als ik er niet in zit.
Ik denk er nog verder over na. Bedankt voor al jullie adviezen en meningen !
anjali schreef:Mijn voormalige buurvrouw had een hond met maar 3 poten.Daar ging ze niet meer graag mee wandelen vanwege het commentaar dat ze overal kreeg.Daarom liet ze hem voortaan alleen nog in de achtertuin uit.Dat ging ook.Je moet dan wel buren hebben die ook van honden houden en er niet over gaan klagen bij een poepje of blafje.