Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Hoe gaat het ts, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen
pmarena schreef:Ach jeetje...ik vind hem er wel echt zorgelijk uitzien op de laatste foto's zeg....
Hopelijk kunnen jullie het kleine ventje hier doorheen trekken en volgen er betere tijden
Waarom moet hij nu direct vandaag al zelf poepen, hebben een paar rustdagen (met wat hulp om te poepen) geen meerwaarde om nog wat aan te kunnen sterken / de boel beter op de rit te krijgen / dat die darmen weer wat tijd krijgen om te herstellen en het zelf op te gaan pikken...?
Het klinkt als zo snel weer hersteld moeten zijn nadat die darmen zo vol zaten
LWDaisy schreef:pmarena schreef:Ach jeetje...ik vind hem er wel echt zorgelijk uitzien op de laatste foto's zeg....
Hopelijk kunnen jullie het kleine ventje hier doorheen trekken en volgen er betere tijden
Waarom moet hij nu direct vandaag al zelf poepen, hebben een paar rustdagen (met wat hulp om te poepen) geen meerwaarde om nog wat aan te kunnen sterken / de boel beter op de rit te krijgen / dat die darmen weer wat tijd krijgen om te herstellen en het zelf op te gaan pikken...?
Het klinkt als zo snel weer hersteld moeten zijn nadat die darmen zo vol zaten
Het moet echt nu, omdat we er al sinds vrijdag op wachten. Als het nu niet gebeurt, betekent dat dat zijn darmpje de elasticiteit echt kwijt is, en dat die niet meer zal terug komen. Daardoor trekt de darm niet meer samen en stuwt die de ontlasting niet meer naar achteren, waardoor hij niet alleen kan poepen. En dat moet echt. Zeker op zijn leeftijd - hij is te jong om dagelijks aan de laxeermiddelen te gaan. Dat zou een giga groeiachterstand betekenen, waardoor hij altijd ziek zou zijn. De laxeermiddelen zouden maken dat hij al zijn voedingsstoffen verliest. En hij had al een achterstand en ondergewicht.
Vandaag is dag 4 van de loodzware beproeving. Zijn geest wilt - maar zijn lichaampje moét mee kunnen..
Als hij niet alleen kan poepen, kan hij geen 2 uur alleen blijven. Mijn moederhart zegt dat ik dat wel kan, maar de realiteit is anders. Ik kan niet de komende 20 jaar thuis blijven, al wil ik dat met hart en ziel...
Tinkermuts schreef:Och wat heftig, ik duim zo enorm hard dat je positief nieuws krijgt.
Ik heb helaas al aardig wat dieren af moeten geven maar m'n veulen van tien dagen viel me het zwaarst, ze zijn zo jong en onschuldig en hebben de wereld niets gedaan, ze hebben nog niet eens aan hun leven kunnen beginnen en dan moet het al beëindigd worden.
Dat is zo oneerlijk en ik denk dat dat daarom zoveel verdriet geeft.
Je wil zo graag samen leuke dingen beleven en herinneringen maken.......
Ik denk aan jou en je kleine hummel.
LWDaisy schreef:Tinkermuts schreef:Och wat heftig, ik duim zo enorm hard dat je positief nieuws krijgt.
Ik heb helaas al aardig wat dieren af moeten geven maar m'n veulen van tien dagen viel me het zwaarst, ze zijn zo jong en onschuldig en hebben de wereld niets gedaan, ze hebben nog niet eens aan hun leven kunnen beginnen en dan moet het al beëindigd worden.
Dat is zo oneerlijk en ik denk dat dat daarom zoveel verdriet geeft.
Je wil zo graag samen leuke dingen beleven en herinneringen maken.......
Ik denk aan jou en je kleine hummel.
Ik heb helaas zelf ook al dieren moeten afgeven, ik weet exact wat je bedoelt...
Weet je wat het is? Mijn bijna 17-jarige hondje afgeven, dat deed zéér. God weet hoe we hebben afgezien.
Maar... We mochten haar glorieus laten gaan - na een glorieus, lang lekker heerlijk leven.
Het doet altijd zeer - maar na een prachtig, lang, voltooid verhaal kan ik het beter plaatsen.
Ik en Loki zitten nog volop in de intro van ons verhaal.
Welke gek geeft het leven van zo'n hummel in mijn handen? Hoe kan ik nu zeggen "we houden er mee op", bij zo'n klein ding?
Mijn verstand zal het wel doen hoor, als het nodig is.
Maar mijn hart gaat als een razende tekeer. Ik heb het koud en warm tegelijk, en blijf huilen en met de krop in de keel zitten.
Ik ben kapot.
We vertrekken zo meteen - mijn mama heeft vrij genomen en gaat met me mee.
Tessa_1 schreef:De afspraak is zo om 13u; maar ik snap heel goed dat niet weten wat de uitslag wordt vreselijk is..