Patries90 schreef:Oh jawel dat heb ik gelezen.. maar het een hoeft niet met het ander te maken te hebben, net als dat het verhaal van mijn hond niet hetzelfde hoeft te zijn.
Ik vind een verstopping niet bepaald simpel. Daar komt ook een operatie aan te pas. En inderdaad, komt ie weer, dat kost ook zo paar 1000. En een operatie, dat doe ik haar niet meer aan. Er is al zoveel aan geplukt in haar 4 jaartjes
imaudy schreef:Je kunt haar temperatuur controleren en als haar temperatuur omlaag gaat flessen warm water tegen haar aanleggen.
Handige tip! Bedankt!
Nog even ter verduidelijking. Meer onderzoek kon nu niet. Omdat het al avond was. We hebben dus medicatie gekregen om de nacht door te komen. Nu lijkt dit heel slecht, ben nu al bij mijn ouders thuis. Nu bedenken wat wijsheid is... en geld is verder geen probleem. Maar zoals ik zeg ga ik er geen duizenden tegenaan gooien, net zoals ik een paard met koliek zou laten inslapen ipv een operatie. Dat is dit ook wat. Nee er is nog geen gericht onderzoek gedaan, kan je een dier dan laten gaan? Ik vind van wel als je dier dusdanig slecht is. Zoals nu het geval. Moet je dan nog door gaan of zeg je het is klaar. Dit is per persoon echt heel verschillend. Ik vind niet dat je als buitenstaander moet bepalen hoeveel een ander uitgeeft aan een dier en een bepaald wanneer het tijd is om te gaan. Het kan wat simpels zijn waarbij je met 40 euro klaar bent, het kan ook iets ergs zijn wat meer kost. Deze hond is mij alles waard. Elke cent. Ik sta zo vaak bij de dierenarts om haar op te lappen en dat betaal ik verder zonder mokken. Wel sta ik op het punt van ,hoe ver ga je? En zeker met hoe ze er NU bijloopt. Ik vertrouw er niet op dat ze met een infuus over een week weer vrolijk rondhuppeld. Hoezo is het dan fout en verdien je geen respect als je naar je eigen gevoel luisterd, en al zo'n verschrikkelijke keuze moet maken?
Ik vind het verschrikkelijk, ik wil haar niet kwijt. Vorig jaar mijn knappe 1 jarige husky al moeten afgeven.. Het geluk is niet aan mijn zijde