Puppyprijzen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 09:45

KimD schreef:
Ceetje_bokt schreef:
Onze pup komt van een vriendin die zeer verantwoord fokt en zij is niet meegegaan in de gekte. Wij hebben €1400 betaald en zo duur waren ze ook voor Corona. Zij heeft me wel de mailtjes en berichten laten lezen die ze van onbekenden kreeg. Het leken wel sollicitatiebrieven. Helaas voor al die mensen waren alle pups al ‘weg’ nog voor ze verwekt waren.

Liever zo'n sollicitatiebrief dan een mail met "Hallo, we willen op de lijst voor een blauwe teef, wat is de prijs? Groetjes!"

Die gaan bij mij, zonder reactie, de prullenbak in.

Ik was meer verbaasd over al die reacties, sowieso werkt ze niet met wachtlijsten. Ze heeft ongeveer een keer per jaar een nest en die hebben binnen No time een baasje zonder te adverteren.

xLaraaj

Re: Puppyprijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:13

Meeste fokkers gaan zeker niet mee in deze Corona-gekte.
Vele die mij zeggen dat ik zeker 200-300€meer mag vragen gewoon zo in het normale ook. Wil niet weten nu met de Corona :+
Maar goede gezonde stamboomhonden moeten ook niet voor een miljoen weg gaan vind ik dan, de "normale" mens die een goede gezonde hond wilt, moet het ook kunnen betalen :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:35

Ik heb iemand op messenger gehad, volkomen onbekende... Mijn hond is dood, ik zoek een pup

Mijn antwoord goed zoeken dan...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:03

xLaraaj schreef:
Vele die mij zeggen dat ik zeker 200-300€meer mag vragen gewoon zo in het normale ook. Wil niet weten nu met de Corona :+
Maar goede gezonde stamboomhonden moeten ook niet voor een miljoen weg gaan vind ik dan, de "normale" mens die een goede gezonde hond wilt, moet het ook kunnen betalen :)

Hier hetzelfde. Gewoon normale prijzen. En ook gewoon een lijst met mensen die al langer wachten en niet door corona een pup zoeken.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:32

Wilawander schreef:
xLaraaj schreef:

Hier hetzelfde. Gewoon normale prijzen. En ook gewoon een lijst met mensen die al langer wachten en niet door corona een pup zoeken.

hier ook. Had mensen erop die er al 2 jr op stonden.

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:46

Op verhuisdieren.nl zie ik veel ook normale honden langs komen. Wellicht dat daar iets voor je bij zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:50

Die site kende ik niet, ga kijken
We staan op wachtlijst voor jachthond pup
Mocht er een leuke kruising voorbijkomen is dat ook nog een optie