Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Gaat via brievenbus idd. Maar betwijfel of het voor 12 uur ook op de juiste afdeling is. Kan me zo voorstellen dat als het maandag in de brievenbus gaat, het dinsdag daar bezorgd wordt bij de receptie ofzo en dar het later die dag pas op de juiste afdeling is ofzo. Naja, hou er gewoon rekening mee dat ik voor eind volgende week niks weet en ivm kerst mss wel langer nog. Dan kan het alleen maar meevallen als het onverhoopt toch eerder is.
_xManadisx_ schreef:idylle schreef:Gaat via brievenbus idd. Maar betwijfel of het voor 12 uur ook op de juiste afdeling is. Kan me zo voorstellen dat als het maandag in de brievenbus gaat, het dinsdag daar bezorgd wordt bij de receptie ofzo en dar het later die dag pas op de juiste afdeling is ofzo. Naja, hou er gewoon rekening mee dat ik voor eind volgende week niks weet en ivm kerst mss wel langer nog. Dan kan het alleen maar meevallen als het onverhoopt toch eerder is.
Word via koerier gehaald, komt in de nacht aan, dus is optijd binnen. Wij hebben wel eens 12 uur volgende dag uitslagen van testen die de dag ervoor mee zijn gegaan na 21.00
future_vet schreef:Ach wat een onverwachtse wending. Sterkte