Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Maar katten begraven het wel, dus je staat er niet zo snel ik. Neemt niet weg dat ik ook vind dat daar wat mee moet gebeuren hoor. Maar een kat zou nooit ergens op de stoep poepen of op een grasveld
Carol_Beer schreef:Katten zijn juist ranziger dan honden, door het laagje aarde wat ze er over heen graven zie je het niet, toch trap je dr lekker in, katten zijn ook nogal asociale beesten als k eerlijk mag zijn-
Als je een hondendrol ziet dan loop je er wel langsheen..
Daarnaast scheit mn hond niet in kinderspeelplekken en meubels..
Jester_ schreef:Maar katten begraven het wel, dus je staat er niet zo snel ik. Neemt niet weg dat ik ook vind dat daar wat mee moet gebeuren hoor. Maar een kat zou nooit ergens op de stoep poepen of op een grasveld
Ine23 schreef:Als alle katten het zouden begraven, zou mijn hond niet constant razendsnel als een stofzuiger kattenpoep naar binnen kunnen werken op de grasveldjes hier in het dorp![]()
![]()
![]()
Helaas is bij ons ook de ervaring dat de katten in de buurt overal poepen (ook in onze tuin) en niet eens de moeite doen ook maar iets van eroverheen te doen.
. iirrssjjee schreef:Carol_Beer schreef:Katten zijn juist ranziger dan honden, door het laagje aarde wat ze er over heen graven zie je het niet, toch trap je dr lekker in, katten zijn ook nogal asociale beesten als k eerlijk mag zijn-
Als je een hondendrol ziet dan loop je er wel langsheen..
Daarnaast scheit mn hond niet in kinderspeelplekken en meubels..
Dus omdat jij katten(poep) viezer vind, hoef jij je hondendrol niet op te ruimen? Rare redenering wel... Mijn kat komt niet buiten, of nouja, niet verder dan de achtertuin, maar ondertussen ligt ons speeltuintje achter vol met hondenstront... Kan daar niet veilig een balletje trappen, maarja, dan had ik maar geen moeten hebben (zoiets?)
)Jester_ schreef:Maar katten begraven het wel, dus je staat er niet zo snel ik. Neemt niet weg dat ik ook vind dat daar wat mee moet gebeuren hoor. Maar een kat zou nooit ergens op de stoep poepen of op een grasveld

tiwi1969 schreef:MyWishMax schreef:
Mijn teven tilden ook hun poot op.
Transgender?