Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tenno7 schreef:Sanniej : oh slim met die gps!! Hij heeft zo'n mooi kleurtje!! Geweldig dat mondkapje. Heb je wel eens voor de gein gekeken hoe een muilkorf voor kortsnuiten eruit ziet?? Dat is ook echt hilarisch!!
Happinez schreef:Wat een leukerd is Kees![]()
Toch ook al mooi op leeftijd voor een bull, zonder al teveel mankementen hoop ik ?
drenthie schreef:Happinez schreef:Wat een leukerd is Kees![]()
Toch ook al mooi op leeftijd voor een bull, zonder al teveel mankementen hoop ik ?
Zijn hele leven al gedoe met voer en allergieën.
Sinds kort ook epileptische aanvallen en hij heeft her en der artrose.
Met medicijnen is het allemaal goed onder controle te houden gelukkig.
Chesss schreef:Hoe is het met de frenchies?
Helaas hebben we gisteren onze oudste in moeten laten slapen. Waarschijnlijk had hij een hersentumor, hij had sinds 3 Jan last van epileptische insulten. Met medicatie leek het aardig onder controle maar helaas gisteren een zogeheten status aan aanvallen, en toen hebben we besloten dat niet eerlijk meer was. Hij was op klaar met vechten. Verschrikkelijk en een vreselijk gemis. Zeker voor m’n kleine meisje ze sliepen altijd samen in de mand.
Hebben jullie nog tips voor herplaatsings site? Ik twijfel tussen toch weer een Franse bull of een boxer.
Helaas hebben we gisteren onze oudste in moeten laten slapen. Waarschijnlijk had hij een hersentumor, hij had sinds 3 Jan last van epileptische insulten. Met medicatie leek het aardig onder controle maar helaas gisteren een zogeheten status aan aanvallen, en toen hebben we besloten dat niet eerlijk meer was. Hij was op klaar met vechten. Verschrikkelijk en een vreselijk gemis. Zeker voor m’n kleine meisje ze sliepen altijd samen in de mand.
Hebben jullie nog tips voor herplaatsings site? Ik twijfel tussen toch weer een Franse bull of een boxer.