Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Ik vind de boer precies niet zo prettig. Is gewoon hem vangen & naar het asiel doen dan niet de beste optie? Ik begrijp dat jij er dan werk moet insteken, maar ik heb het idee dat als die andere personen dat moeten doen, het voor de kat misschien niet zo fijn uitdraait.
friesam schreef:The_Cat schreef:Ik vind de boer precies niet zo prettig. Is gewoon hem vangen & naar het asiel doen dan niet de beste optie? Ik begrijp dat jij er dan werk moet insteken, maar ik heb het idee dat als die andere personen dat moeten doen, het voor de kat misschien niet zo fijn uitdraait.
Dat zei mn partner ook al (lees stoere man die niks met katten heeft en onze oude al tolereert omdat die muizen vangt).
Als we hem terug brengen of op laten halen dan denk ik dat hij hem verzuipt. Want deze is lastig.
We hebben besloten het nog een week of 2 aan te kijken of onze poes weer naar buiten wil en als het dan nog niet gaat gaat deze meneer naar het asiel of naar vrienden of bekenden die een goed tehuis bieden dus geen marktplaats of fb
[***] schreef:1 Wat aan komt lopen mag blijven toch
2 Daarbij hoe lang gaat een kat van 17 nog mee
3 Straks heb je weer een nieuwe muizenvanger nodig
4 Ze wennen echt wel aan elkaar
Neon schreef:[***] schreef:1 Wat aan komt lopen mag blijven toch
2 Daarbij hoe lang gaat een kat van 17 nog mee
3 Straks heb je weer een nieuwe muizenvanger nodig
4 Ze wennen echt wel aan elkaar
1 Niet als je eigen kat helemaal van de wap is...
2 misschien nog wel een jaartje of 3...
3 dat valt tegen die tijd wel te regelen...
4 nee.. sommige dieren wennen niet aan elkaar... (sommige mensen ook niet... maar dat terzijde...)
Daarnaast... dit zou ts haar probleem niet mogen zijn... maar het probleem van de eigenaar van de aanloopkat...
Mona81 schreef:Ik zou de kat naar het asiel brengen. Zeggen dat je hem hebt gevonden. Dan wordt hij daar gecastreerd en er een nieuw huisje voor gezocht. Beter voor de kat en beter voor jullie kat.
Als je hem houdt, moet je hem ook laten castreren vind ik. Ik weet niet of je dat wilt?