Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoppit schreef:Lol lekker enthousiast met de bloemengeniet van je nieuwe aanwinst
Ik heb A'Tuin vandaag weer eens gewogen... 146g schoon aan de haak
[ [url=m/E1etkd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Zondag 17 oktober 2021
Reptielenbeurs Zwolle
IJsselhallen
Rieteweg 4
8011 AB Zwolle ( gratis parkeren )
van: 11:00 uur tot 16:00 uur
Djoena schreef:Kan ik van de week wel even maken voor jeDe laatste plantjes en stenen moeten er eerst nog in
Ik heb trouwens dé manier gevonden om Lewis zijn eten voor te schotelen. Hij is/was een enorm moeilijke eter, maar sinds ik zijn onkruiden in kleine hapklare stukjes knip, (vr)eet hij ALLEShoezo verwend haha!
DMHorses schreef:Hoihoi, ik meld me ook even in dit topic. Ik heb sinds vandaag 2 griekse landschildpadden in huis gekregen welke ik geërfd hebt. Ze zijn net uit hun winterslaap en we gaan binnenkort een mooi buitenverblijf voor ze maken.
Nu heb ik ook een hele oude ontheffing bij ze gekregen, is zo'n ontheffing nog steeds nodig?
Heoetjes Dorinda
Djoena schreef:DMHorses schreef:Hoihoi, ik meld me ook even in dit topic. Ik heb sinds vandaag 2 griekse landschildpadden in huis gekregen welke ik geërfd hebt. Ze zijn net uit hun winterslaap en we gaan binnenkort een mooi buitenverblijf voor ze maken.
Nu heb ik ook een hele oude ontheffing bij ze gekregen, is zo'n ontheffing nog steeds nodig?
Heoetjes Dorinda
Welkom hier!![]()
Als de Griekjes al ouder zijn is de ontheffing nog steeds van toepassing. Tegenwoordig moeten er Cites papieren bij Griekse landschildpadden zitten, maar als ze al ouder zijn is de ontheffing van vroeger voldoende. Hoe oud zijn ze?