Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SinneJ schreef:Leuk topic! Ik zit al een tijdje te denken ook wat te regelen, maar ook woon in een appartement op het eerste verdiep. Weet iemand of het überhaupt nuttig is wat op het terras te zetten? Komen vogeltjes en insecten zo hoog met die hitte?
Blijheid schreef:SinneJ schreef:Leuk topic! Ik zit al een tijdje te denken ook wat te regelen, maar ook woon in een appartement op het eerste verdiep. Weet iemand of het überhaupt nuttig is wat op het terras te zetten? Komen vogeltjes en insecten zo hoog met die hitte?
Ja hoor, meestal doen ze dat wel. Duurt misschien iets langer voor ze je weten te vinden, maar alle beetjes helpen nu
_San87_ schreef:RedPassion schreef:Hoe tegenstrijdig; dierenarts zijn en bij een slachthuis werken...
Maar goed, dieren hebben overduidelijk al hittestress bij 'lagere' temperaturen. Dat wordt dan toegestaan omdat het nog geen 35 graden is, of hoe moet ik dat zien? Ik wil namelijk de komende dagen zo veel mogelijk meldingen doen van veetransporten waarop ik dit zie, maar dat heeft geen zin als 'jullie' toch zeggen dat het okee is omdat het nog geen 35 graden is.
Waarom is dat tegenstrijdig? Verdienen die dieren bijvoorbeeld geen zorg als ze gewond zijn?
Poekkie schreef:Hoe houden jullie die kommen met stenen proper? Want lijkt mij dat je dagelijks het water moet verversen, maar met die stenen is dat toch geen doen dan?
Art_Ificious schreef:Hier ook speciaal vogelbad gekocht... Komen helaas geen vogels in. Staat een week nu.
Heb er zelfs zaad en gedroogde insecten bij liggen. Maar ze komen niet.
Anna79 schreef:Ik zat nog te twijfelen om de konijnen binnen te halen maar ze vinden het blijkbaar een goed idee om in de zon te zitten en nog even flink te graven, rare beesten. Ze hebben gelukkig nergens last van, gisteren ook geen probleem, ze gaan in de middag onder hun hok zitten op de koele tegels.