Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Ik heb een PeeWee open kattenbak met houtkorrels. Die ruik je helemaal niet en heeft een dubbele bodem, dus het plasje zakt naar de onderbak. Ideaal! Toen we nog wat kleiner woonde stond deze in de keuken. Was prima.
_Nelleke_ schreef:De nieuwe PeeWee's zijn niet meer zo hoog als de oude dus misschien scheelt dat, maar inderdaad, niet gedacht aan een hoge opstap.
Pally schreef:AmoorM schreef:Ze zei wel dat hij echt stok oud is. 12 is al bejaard. Mijn oude knappe man!
Die van ons zijn 13, maar gedragen zich soms nog als jonge pubers
AmoorM schreef:Wat een drama... Hij wil alleen maar op een open kattenbak in een rustige omgeving. Ik zit echt even met m'n handen in 't haar. Want dat vind ik echt niet fris. Een open kattenbak in de berging okee, maar in woon of slaapkamer. Dat gaat mij echt te ver.
Ik ben echt 'n beetje in "paniek"
AmoorM schreef:Mindim schreef:Waarvoor krijgt hij nu precies de prednison? Voor de astma?
Kijken of de pijn in zijn rug lichamelijk is of geestelijk. Als het na 2 weken beter wordt dan is het lichamelijk.
Mindim schreef:Prednison is geen pijnstiller, het onderdrukt het immuunsysteem oa. Ik kan het niet helemaal plaatsen met het uitsluiten van pijn?
AmoorM schreef:[ [url=m/XOjc63.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem nu zo, zo wil ik hem laten staan.