Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Veraaaaah schreef:Jaaa onze gecastreerde kater heeft t 1 keer gedaan toen ik op bed lag. Lag onder de deken en ineens voelde ik wat, was hij het dekbed aan het ‘berijden’. Heb hem toen weggeschopt niet waar ik bij ben
Weggeschopt? Ik hoop dat dat een grapje is,want anders vind ik het nogal zielig.Die kat doet toch in feite niemand kwaad.
SimoneeM schreef:Zelfbevrediging bij katten is zeker een ding.
Het werkt ontspannend en je ziet het wel eens bij katten die zich vervelen (je snapt ook wel hoe dit soort gedrag makkelijker zelfbelonend werkt)
Het is in principe niet direct een issue (behalve dat je dus even zou kunnen kijken of ie verder nog happy is/zich niet verveelt), als ie het maar niet op een andere kat (of op jou) doet. Dat is voor de ander wat vervelend natuurlijk
Siesjuh schreef:Cowgirl schreef:Ik heb het bij mijn katten ook nooit gezien.
Paard wel...vaak als ik hem poets gaat hij met zichzelf spelen
Oke...hier kan ik me dus (gelukkig) echt geen voorstelling bij maken
anjali schreef:Veraaaaah schreef:Jaaa onze gecastreerde kater heeft t 1 keer gedaan toen ik op bed lag. Lag onder de deken en ineens voelde ik wat, was hij het dekbed aan het ‘berijden’. Heb hem toen weggeschopt niet waar ik bij ben
Weggeschopt? Ik hoop dat dat een grapje is,want anders vind ik het nogal zielig.Die kat doet toch in feite niemand kwaad.
Storm schreef:Mijn vroegere paard kreeg dan een stijve die steeds *plop* *plop* tegen zijn buik stuiterde.
Maar dat zie ik best regelmatig bij ruinen.
Smee__ schreef:Onze gecastreerde kater doet het ook! M'n eenhoorn sloffen zijn favorietEn dan echt in de "nek" beetpakken en boos worden als we hem afpakken.. Die sloffen komen we ook iedere keer op een andere plek in huis tegen dus hij laat ze ook echt alle hoeken van de kamer zien
Karin schreef:Wat een geweldig topic en niet alleen op vrijdag![]()
Ik heb in mijn leven zeven katers meegemaakt, maar ik kan mij er niet eentje herinneren die dit deed. Mijn huidige harige huisgenoot moet dit topic maar niet onder ogen krijgen. Straks brengt het hem nog op ideeën op zijn oude dag.