tootje71 schreef:Zeven jaar geleden zat er ineens een kitten bij ons in de tuin,zo wild als als een tijger. Ik ben brokjes gaan geven daarna in de buurt gebleven en maar praten ( als je praat met je ogen knipperen geeft hun vertrouwen) . Op een gegeven moment gaan spelen met een touwtje en ze kwam steeds dichterbij. Toen we haar konden aanraken heb ik haar binnen gebracht en drie dagen op een kamertje laten bijkomen daarna liep ze het hele huis door.
Ze is nu zeven jaar bij ons en heel erg aan mij gehecht,vreemde mensen vind ze niets ook mijn man blijft ze liever uit de buurt maar bij mij slaapt ze op schoot en ik kan alles met haar. We hebben een wereld kat aan haar.
Veel geduld en liefde geven.
Hoe lang is daar overheen gegaan? Want ik doe het wel op die manier altijd hahaha wou er eigenlijk vandaag mooi bij gaan zitten maar meneer was ontsnapt (en nu alweer) m'n vader krijgt em er op de een of andere manier wel in. Geen idee hoe. Die man heeft niets met katten (liefst heeft ie geen huisdieren). Hij wil het ook niet delen met ons hahaha