Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kusvoorjou schreef:Ik weet helaas niet wie de vader is! Maar het nest is zooo leuk! Die grijze dikkerd gaat ook echt al op zn rug liggen en kan je hem zachtjes strelen over zn buikje. Fijn dat die dat vind. Ze spinnen ook al kei hard!! En dat voor een week oud haha
Daphara schreef:kusvoorjou schreef:Ik weet helaas niet wie de vader is! Maar het nest is zooo leuk! Die grijze dikkerd gaat ook echt al op zn rug liggen en kan je hem zachtjes strelen over zn buikje. Fijn dat die dat vind. Ze spinnen ook al kei hard!! En dat voor een week oud haha
Omdat je twee verdunde kittens in een nest van 5 hebt is de kans groot dat de vader ook verdund is, moeder draagt dus verdunning.
Ik denk niet dat pappa rood is, maar het kan wel de kans is alleen kleiner, tabby is ook onwaarschijnlijk, maar ook dat kan wel (mamma is al tabby toch en je hebt maar 1 tabby kitten?).
Dus mijn beste gok, meest waarschijnlijk genetisch gezien, is dat pappa een effen grijze kater is. Dus mocht je er één zien lopen, dan weet je dat het pappa is.
Groeien ze goed?
kusvoorjou schreef:Daphara schreef:Omdat je twee verdunde kittens in een nest van 5 hebt is de kans groot dat de vader ook verdund is, moeder draagt dus verdunning.
Ik denk niet dat pappa rood is, maar het kan wel de kans is alleen kleiner, tabby is ook onwaarschijnlijk, maar ook dat kan wel (mamma is al tabby toch en je hebt maar 1 tabby kitten?).
Dus mijn beste gok, meest waarschijnlijk genetisch gezien, is dat pappa een effen grijze kater is. Dus mocht je er één zien lopen, dan weet je dat het pappa is.
Groeien ze goed?
Ohh wat interessant! Mama poes haar ouders zijn als volgt
Mama (Simba) zelf :
[ [url=m/pfKjt9.jpg]Afbeelding[/url] ]
De mama van onze poes (onze poes is echt een kopie van haar mama)
[ [url=m/t3IkY8.jpg]Afbeelding[/url] ]
De papa van onze poes:
[ [url=m/YAA1FU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja 1 is net als mama, 2 grijze waarvan 1 met witte buik en voetjes. 1 zwarte en 1 schildpad. Ik weet niet goed hoe dat werkt met de kleuren! M vind het wel super interessant om zo de eventuele papa op te sporen!! Haha. Toe nu toe nog nooit een effen grijze gezien bij ons..
Ja ze groeien goed! Ze zijn nu een week oud en allemaal in gewicht verdubbeld! Ze zijn al lekker brutaal naar elkaar als ze de zelfde tepel willen hebben haha
kusvoorjou schreef:Iemand nog tips? ‘Tijger’ heeft 1 oogje wat dicht zitten. Maak het schoon met water uit de waterkoker wat warm is met een watten staafje.. lees kamille thee, nog andere tips?