Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zodra ik meer weet zal ik een update geven. Peuk schreef:Een snelle status update.
Het gezinslid heeft me vandaag gebeld. Ik was super verbaasd over de snelheid hier van, dus mijn boodschap heeft gelukkig indruk achter gelaten.
De dierenarts is langs geweest. De oude hond is ingeslapen want daar viel niks meer aan te redden en de jongere hond heeft vlooien en daar is zalf voor uitgegeven om de kale plekken mee in te smeren.
Ik heb aangegeven hoe blij ik er mee was en het is ook weer goed tussen ons.
Kinke schreef:Gelukkig, geen lijden meer voor de ingeslapen hond en hopelijk gaat het snel beter met de andere hond.
Wat zei hij er zelf van?
_Penotti schreef:girlyggirl schreef:Heb je zelf ook de dierenarts gesproken of het verhaal gechecked?
Hoe zo dat?
Denk je dat de dierenarts zomaar een hond laat inslapen als deze denkt dat het ook nog op een andere manier een waardig leven kan hebben?
_Penotti schreef:girlyggirl schreef:Heb je zelf ook de dierenarts gesproken of het verhaal gechecked?
Hoe zo dat?
Denk je dat de dierenarts zomaar een hond laat inslapen als deze denkt dat het ook nog op een andere manier een waardig leven kan hebben?
dank u