Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridM schreef:Ik (ts) ben vanochtend weer langs dierenarts gegaan. Afgelopen keer bleek dat hij flinke bloedarmoede had erbij (niet gek bij nierfalen) maar zaten stolsels in het bloed waardoor de waarde niet betrouwbaar was. Dus vandaag opnieuw geprikt. Gelijk weer bloeddruk gemeten en die was echt prima dus dat is fijn. Ook niet afgevallen in de laatste 3 weken. Hij krijgt nu 1x daags anti misselijkheid pilletje, 1 x daags maagzuur remmers en Semintra. Wie weet kan hij nog even vooruit. Zolang hij bij mij ligt hele dagen of dicht bij me is voelt hij zich prima. Zodra hij niet lekker is zondert hij zich af.
Himyar schreef:Ik vroeg het, omdat je zei dat de waarden zijn verslechterd.
C_arola schreef:Ander voer misschien een optie voor je?
IngridM schreef:Himyar schreef:Ik vroeg het, omdat je zei dat de waarden zijn verslechterd.
Ja lijkt me toch geen goed teken dat het ondanks semintra toch weer verslechterd. Maar ik vind het maar lastig allemaal. Ene dag gaat beter dan andere met eten en ik laat mijn humeur daar best door bepalen. Maar ja, je houdt zoveel van je beestjes he.
Gelukkig is hij echt nog te goed om in te laten slapen, dus genieten van elke dag en elke knuffel.