Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:Wat voor kuur was dat [naam]?
Moet eerlijk zeggen dat ik vertrouwen in De begin te verliezen daar ik overal zelf achteraan moet.
Heb nog een Da in Winkel en denk dat de poesjes daar maar naar over gaan...
Talietjuh schreef:Bedankt!
Moet wel DA voer, dat bestellen ze en haal ik op. Hopelijk helpt dat en anders alsnog operatie.
Vind t gewoon raar dat ik alles zo'n beetje zelf aandraagt de hele tijd...ik ben geen DA.
Talietjuh schreef:Bedankt!
Moet wel DA voer, dat bestellen ze en haal ik op. Hopelijk helpt dat en anders alsnog operatie.
Vind t gewoon raar dat ik alles zo'n beetje zelf aandraagt de hele tijd...ik ben geen DA.
Hannanas schreef:Talietjuh schreef:Bedankt!
Je besteld dat voer gewoon overal hoor. Zooplus, medpets, brekz etc.
Zijn de stenen gezien door een röntgenfoto of bij een echo gemaakt door een radioloog?
Je kunt gewoon een second opinion willen, waarbij deze dierenarts ALLE gegevens En uitslagen van haar hele dossier doormailt.
Emmaa_ schreef:Talietjuh schreef:Bedankt!
De DA gaat je waarschijnlijk ook Hills of Royal Canin geven. Vaak willen ze graag dat je het via hen koopt omdat ze er dan zelf nog wat aan overhouden (wat natuurlijk heel begrijpelijk is, moet toch geld verdiend worden). Het lastige met dieetvoer specifiek voor het oplossen van struvietstenen is dat ze eigenlijk alleen de PH-waarde in de urine verlagen. Dat is bij veel katten genoeg om de stenen op te lossen, maar als de stenen bij jouw kat ontstaan ondanks een relatief lage PH waarde is het probleem misschien toch anders, waardoor dieetvoer wellicht niet gaat helpen.
Talietjuh schreef:Ja ik vind t ook n vreemd verhaal, we kregen ookal te klein potje novacam mee terwijl mijn vriend een groter potje had gevraagd en dus betaald. Kan ook daar weer mee terug om aan te tonen dat ik te veel betaald heb..weet niet waar ze met hun hoofd zitten..